آغاز مجدد جمع‌آوری ریل‌های متروکه در قم

فرماندار قم با اشاره به عدم اجرای تعهدات راه‌آهن برای جمع‌آوری ریل‌های متروکه سطح شهر، گفت: از سه روز پیش عملیات برش و جمع‌آوری ریل‌ها توسط شهرداری قم آغازشده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز مجدد جمع‌آوری ریل‌های متروکه در قم
شناسه : 53474 | انتشار : 23 خرداد 1401 - 19:35   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان با اشاره به اینکه یکی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به قم جمع‌آوری ریل‌های متروکه داخل شهر بود، اظهار کرد: این موضوع یکی از خواسته‌های دیرینه مردم قم است و مدت‌ها اجرای آن متوقف مانده بود.

وی با بیان اینکه بخشی از ریل‌های متروکه به‌موازات بلوار امام رضا(ع) به‌صورت کامل جمع‌آوری‌شده است و برای جمع‌آوری بخش دوم ریل‌ها از یک ماه پیش هماهنگی‌ها انجام و کار توسط شهرداری آغاز شد، افزود: متأسفانه مجموعه راه‌آهن همکاری و هماهنگی لازم را نداشتند و راه‌آهن کشور درخواست کردند که ۱۰ روز فرصت دهید تا خودشان ریل‌ها را جمع‌آوری کنیم.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: به همین علت کار متوقف شد و متأسفانه راه‌آهن به تعدش عمل نکرد و مجدداً جلسات برگزار و از سه روز پیش شهرداری برش ریل‌ها را انجام و جمع‌آوری آن را آغاز کرده است.

ذاکریان با تأکید بر اینکه پس‌ازاین مرحله، خاک‌برداری و همسطح سازی انجام می‌شود، ابراز کرد: با توجه به اینکه حجم خاک‌برداری قابل‌توجه است شهرداری مصمم است ظرفت چند روز آینده پیمانکار واجد شرایط را جذب و کار را با قوت انجام دهد.

نوشته های مشابه
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت ۳۳ وقف جدید در قم
جشنواره روایت جهاد استان قم تمدید شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.