در پاسخ به «شهر۲۰» عنوان شد

تکذیب هرگونه مانع‌تراشی برای سازندگان فیلم حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) با تکذیب هرگونه مانع‌تراشی برای عوامل پروژه سینمایی حضرت معصومه(س)، گفت: اشکالات محتوایی فیلمنامه به عوامل سازنده اثر منتقل شده و تأکید کردیم که آستان مقدس موافق نشان دادن چهره حضرت معصومه(س) نیست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکذیب هرگونه مانع‌تراشی برای سازندگان فیلم حضرت معصومه(س)
شناسه : 52874 | انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹   پرینت

حجت‌الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) در پاسخ به پرسش خبرنگار «شهر بیست» مبنی بر اینکه تفاهم‌نامه پروژه سینمایی حضرت معصومه(س) در دی‌ماه ۹۸ به امضا رسید اما از آن زمان تاکنون پروژه وارد مرحله پیش‌تولید و تولید نشده، آیا در این مسیر موانعی ایجاد شده است؟، گفت: مرحله نظارت بر فیملنامه اثر از سوی آستان مقدس انجام شده و اشکالات محتوایی نیز در جلسه با عوامل فیلم به آنان منتقل شده است.

وی تصریح کرد: هزینه‌های این پروژه از سوی سیمافیلم تقبل می‌شود و جزئیات مراحل تولید را باید از آقای جواد افشار کارگردان پروژه پیگیری کنید.

معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت با تأکید بر اینکه آستان مقدس حضرت معصومه(س) مجری این پروژه سینمایی نیست، گفت: تنها بحث نظارت بر محتوا بر عهده آستان مقدس بوده که شاید یک سال قبل جلسات مربوط به آن برگزار شد و بعد از این دیگر به ما کاری ندارند.

احمدی با تکذیب هرگونه مانع‌تراشی برای عوامل پروژه سینمایی حضرت معصومه(س)، گفت: ما فقط به سازندگان این اثر فاخر عرض کردیم که آستان مقدس با نشان دادن چهره حضرت معصومه(س) موافق نیست و این موضوع در تفاهم‌نامه نیز مورد تأکید قرار گرفته است.

وی همچنین به ساخت یک تله‌فیلم با موضوع حضرت معصومه(س) اشاره کرد و گفت: این پروژه با مشارکت عتبه حسینی در حال تدوین است و مراحل پایانی را طی‌ می‌کند. امیدواریم این فیلم تلویزیونی را در ایام معصومیه رونمایی کنیم.

*علیرضا رحیمی ریسه

نوشته های مشابه
رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در بافت فرسوده قم
دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های «لب چال» و «زنگارکی» قم افتتاح می‌شود
افزایش ۸۵ هزار مترمربعی فضای سبز در پردیسان قم
ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی قم مجهز به سیستم سرمایشی است
وقوع ۴۰ درصد حوادث موتورسواران قمی در شب‌ها
آخرین اخطار شهرداری به آپارتمان‌های فاقد پایان‌کار پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.