معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم مطرح کرد

محل هزینه صدقات جمع آوری شده در قم

شهر بیست/ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم گفت: مبالغ احصا شده از صندوق‌های صدقات در استان قم در مواردی همچون ارائه خدمات ویژه به سالمندان، کمک به رفع سوء تغذیه گروه‌های هدف، کمک به پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمان مددجویان شهری و روستایی هزینه می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
محل هزینه صدقات جمع آوری شده در قم
شناسه : 5274 | انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، علی شهبازی نیا با اشاره به وضعیت ایتام استان قم اظهار کرد: هزار و ۸۱۸ یتیم زیرپوشش کمیته امداد استان قرار دارند که هزار و ۶۷۴ نفر حامی این ایتام هستند، همچنین دو هزار و ۶۷۳ نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم زیرپوشش طرح محسنین قرار دارند که سه هزار ۵۸۹ نفر حامی این مددجویان هستند.

وی ادامه داد: سرانه پرداخت به هر یتیم استان قم توسط حامیان در طرح اکرام ایتام ۳۲۲ هزار تومان است و میانگین کمک حامیان در قالب این طرح در استان در ماه حدود ۵۹۰ میلیون تومان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم افزود: سرانه پرداختی ماهیانه به فرزندان مشمول طرح محسنین در استان ۸۰ هزار تومان است و حامیان در این طرح در استان به صورت ماهیانه ۲۱۲ میلیون تومان کمک می‌کنند.

شهبازی نیا با اشاره به وضعیت پرداخت صدقه در استان قم اظهار کرد: سرانه پرداخت صدقه توسط هر شهروند قمی در ماه حدود ۸۰۰ تومان است و میانگین مبالغ احصاء شده از صندوق‌های صدقات در استان قم در ماه حدود ۹۵۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: مبالغ احصاء شده از صندوق‌های صدقات در استان قم در مواردی همچون ارائه خدمات ویژه به سالمندان، کمک به رفع سوء تغذیه گروه‌های هدف، کمک به پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمان مددجویان شهری و روستایی، کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، برگزاری اردوهای زیارتی و کمک به خرید و احداث منازل برای نیازمندان هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: کمک به تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، پرداخت کمک هزینه موردی، تامین لوازم ضروری زندگی برای مددجویان و پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان جزو موارد هزینه صدقات جمع آور‌ی شده در استان قم است.

نوشته های مشابه
برگزاری نشست روشنگری و جهاد تبیین در شهرداری قم
رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در بافت فرسوده قم
دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های «لب چال» و «زنگارکی» قم افتتاح می‌شود
افزایش ۸۵ هزار مترمربعی فضای سبز در پردیسان قم
ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی قم مجهز به سیستم سرمایشی است
وقوع ۴۰ درصد حوادث موتورسواران قمی در شب‌ها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.