صدور ۱۵۸ پروانه ساختمانی در منطقه ۵ قم

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با بیان اینکه در سال گذشته ۱۵۸ پروانه ساخت، ۴ پروانه تجدید بنا، ۲ پروانه توسعه بنا، ۸۶ پروانه تمدیدی و ۹ پروانه اصلاحی داشته‌ایم، گفت: این آمارها نشان از اقبال مردم برای ساخت‌وساز در سطح منطقه پنج است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
صدور ۱۵۸ پروانه ساختمانی در منطقه ۵ قم
شناسه : 52626 | انتشار : 04 خرداد 1401 - 19:17   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به اقدامات در حوزه شهرسازی و فنی عمرانی منطقه پنج شهری قم اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال‌های قبل رشد خوبی به خاطر تفکیک‌ها و توافقات در صدور پروانه در این منطقه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۵۸ پروانه ساخت، ۴ پروانه تجدید بنا، ۲ پروانه توسعه بنا، ۸۶ پروانه تمدیدی و ۹ پروانه اصلاحی داشته‌ایم، ابراز کرد: این آمارها نشان از اقبال مردم برای ساخت‌وساز در سطح منطقه پنج است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم ادامه داد: نکته قابل‌توجه صدور بیش از ۵۰۰ مورد رفع تخلف در منطقه و در کنار آن نیز ۵۲ مورد پایان کار صادرشده است.

وی با تأکید بر اینکه در سال گذشته همچنین به ۷۷۸ مورد استعلامات مختلف در سطح منطقه پاسخ‌داده‌شده است، خاطرنشان کرد: ۱۰۹ مورد از استعلامات مربوط به بانک‌ها بوده است.

قراچورلوی اقدامات در حوزه فنی و عمرانی را موردتوجه قرار داد و افزود: یکی از پروژه‌های شاخص در منطقه در سال گذشته احداث و بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی و ورزشی شهیدان جودی بود.

وی با اشاره به زیربنای چهار هزار و ۵۰۰ متری این مجتمع فرهنگی ورزشی یادآور شد: ۹ میلیارد برای عرصه و ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز آن هزینه شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم یکی دیگر از پروژه‌ها را ساختمان آتش‌نشانی مرکزی در بلوار پیامبر اعظم(ص) ذکر کرد و اظهار داشت: در حال حاضر این پروژه ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که فاز به فاز در حال اجرا است و هنوز به مرحله تجهیز نرسیده است.

نوشته های مشابه
جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.