از شلاق متهمان پروژه رضوان تا درخواست مال‌باختگان از رئیس قوه قضائیه

در شرایطی که جمعی از مال‌باختگان پروژه رضوان تجمع کردند و خواستار رسیدگی فوری رئیس قوه قضائیه شدند، حکم شلاق ۴ نفر از محکومان پروژه رضوان در زندان لنگرود اجرا شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
از شلاق متهمان پروژه رضوان تا درخواست مال‌باختگان از رئیس قوه قضائیه
شناسه : 51865 | انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بر اساس اعلام روابط عمومی دادسرای قم، حکم شلاق ۴ نفر از محکومان پروژه رضوان بر اساس رأی دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی، در ساعت ده صبح ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در محوطه زندان لنگرود با حضور تعدادی از مال‌باختگان اجرا شد.

این متهمان طبق حکم صادره به تحمل حبس و اجرای شلاق در ملأ عام و رد مال شاکیان به قیمت کارشناسی روز منطقه محکوم شدند که حکم شلاق و تحمل حبس آنها اجرا شد.

متهمان پروژه رضوان با ایجاد یک دفتر چند صد متری با تشریفات و ظاهری فریبنده، تعداد زیادی پرسنل اداری و تهیه قراردادهای شکیل و هولوگرام دار شروع به انجام عملیات ساختمانی بدون پروانه ساخت و خارج از ضوابط کردند و بدین ترتیب از سال ۱۳۹۰ با فروش ۱۳۱ واحد به بیش از هزار نفر، اقدام به تحصیل مال نامشروع و کلاهبرداری نمودند که در سال ۱۳۹۷ با شکایت شکات، عوامل و مرتکبین این جرم تحت تعقیب قرار گرفتند و منجر به تشکیل پرونده قضایی ۳۶ هزار صفحه‌ای کلاهبرداری مسکن شد.

همچنین بر اساس اعلام خبرگزاری فارس قم، پیش از ظهر امروز جمعی از مال‌باختگان پروژه کلاهبرداری رضوان در بلوار شهید عابدی روبه‌روی دادگستری استان قم تجمع کردند و خواستار رسیدگی فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین اژه‌ای رئیس قوه قضائیه به این پرونده شدند.

نوشته های مشابه
آمادگی ۳۵۰ دستگاه تاکسی برای سرویس‌دهی در روز انتخابات
پروژه‌های اطراف حرم با مشورت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود
پروژه‌های اطراف حرم در زمان‌بندی مشخص اجرایی شود
احداث سازه سردر صحن شرقی خلاف نظر آستان مقدس است
زیربنای ۱۲۰ هزار مترمربعی پروژه بسط شرقی حرم مطهر
۱۶ پلاک اطراف بسط شرقی حرم مطهر تملک می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.