آغاز ثبت‌نام آزمون اختصاصی طلاب در دانشکده صداوسیمای قم

رئیس دانشکده دین و رسانه از آغاز ثبت‌نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد این دانشکده ویژه طلاب خبر داد و گفت: دانشکده صداوسیمای قم از میان برادران و خواهران طلبه سطح ۲ حوزه‌های علمیه و کارشناسی مؤسسات آموزش عالی حوزوی، دانش‌پژوه می‌پذیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز ثبت‌نام آزمون اختصاصی طلاب در دانشکده صداوسیمای قم
شناسه : 51860 | انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید محمدمهدی موسوی مهر رئیس دانشکده دین و رسانه در نشست خبری آغاز ثبت‌نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد این دانشکده که با حضور اصحاب رسانه در سالن شهید آوینی دانشکده صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: دانشکده صداوسیمای قم (دانشکده دین و رسانه)، آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد را ویژه طلاب برادر و خواهر سطح ۲ حوزه‌های علمیه و کارشناسی مؤسسات آموزش عالی حوزوی، در رشته‌های تولید سیما، ادبیات نمایشی، علوم ارتباطات اجتماعی و دین و رسانه را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد از امروز ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت، افزود: آزمون اختصاصی نیز ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس دانشکده دین و رسانه ادامه داد: از پذیرفته شدگان در آزمون کتبی، مردادماه برای شرکت در مصاحبه دعوت به عمل می آید و اسامی پذیرفته شدگان نهایی نیز شهریورماه ۱۴۰۱ همزمان با نتایج آزمون سراسری اعلام می‌شود که به صورت میانگین از هر ۱۰ نفر شرکت کننده در مصاحبه ۱ نفر پذیرفته می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت دانشکده صدا و سیما از سال ۱۳۷۶، خاطرنشان کرد: هدف اصلی از راه اندازی دانشکده بهره‌مندی و استفاده از توان بالقوه حوزه‌های علمیه و طلاب برای ورود به فضاهای هنری و رسانه ای بوده و در مرحله دوم نیز هدف دانشکده تربیت و جذب نیروی توانمند برای سازمان صداوسیماست که طبق آمار حدود ۶۰ درصد فارغ‌التحصیلان در سازمان جذب و بکارگیری شده‌اند.

موسوی مهر با بیان این که طبق آمار قریب به ۸۰ درصد پذیرفته شدگان از بین طلاب برادر و مابقی از میان خواهران طلبه هستند، گفت: در این دوره به پذیرفته شدگان وام کمک هزینه تحصیلی در هر ترم نیز تعلق می‌گیرد.

وی همچنین به برگزاری دوره‌های آمادگی برای آزمون نیز اشاره کرد و بیان داشت: این دوره‌ها ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت دانشکده صداوسیمای قم (دین و رسانه) به نشانی https://qomirib.ac.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۹۰۴۰۰۶ تماس بگیرند و یا در پیام رسان ایتا و واتساپ با شماره ۰۹۰۲۳۹۰۴۹۰۸ ارتباط برقرار کنند.

نوشته های مشابه
آمادگی ۳۵۰ دستگاه تاکسی برای سرویس‌دهی در روز انتخابات
پروژه‌های اطراف حرم با مشورت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود
پروژه‌های اطراف حرم در زمان‌بندی مشخص اجرایی شود
احداث سازه سردر صحن شرقی خلاف نظر آستان مقدس است
زیربنای ۱۲۰ هزار مترمربعی پروژه بسط شرقی حرم مطهر
۱۶ پلاک اطراف بسط شرقی حرم مطهر تملک می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.