بوستان بانوان در منطقه ۵ قم احداث می‌شود

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از احداث بوستان بانوان این منطقه به مساحت بیش از ۱۶ هزار مترمربع در سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بوستان بانوان در منطقه ۵ قم احداث می‌شود
شناسه : 51795 | انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به برخی پروژه‌های منطقه پنج در سال جاری، اظهار داشت: آرام‌سازی تقاطع بلوار کبیری یکی از پروژه‌های سال جاری است، زیرا پل عابر پیاده نتوانسته ارتباط بین دو محله را برقرار کند و باید این پروژه اجراشده و یک قسمت خیابان سنگ‌فرش می‌شود.

وی با بیان اینکه تقاطع نیز چراغ‌دار شده و سنگ‌فرش می‌شود تا مردم با امنیت و خیال راحت از معبر عبور کنند ابراز کرد: اصلاح رفوژ نیز داریم و باید یک وضعیت آرامی در این خیابان ایجاد شود، همچنین خیابان حاج رضایی و شیخ حسن مصلح نیز در صورت تصویب در کمیسیون ماده ۵ بازگشایی می‌شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از بازگشایی بوستان بانوان در منطقه خبر داد و گفت: در صورت تکمیل طرح بوستان، در کمترین زمان عملیات اجرایی بوستان با مساحت بیش از ۱۶ هزار مترمربع و با نام بوستان بصیرت در میدان ولیعصر(عج) آغاز می‌شود.

وی از تملک ادامه بلوار کبیری، بلوار نرجس، بلوار حضرت خدیجه(س) و پشتیبان بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و اظهار داشت: جمع بودجه عمرانی برای سال ۱۴۰۱ در حدود ۱۶۱ میلیارد تومان با افزایش ۵۰ درصدی بوده که بیشتر آن در بخش تملکات هزینه خواهد شد که حدود ۴۰ میلیارد تومان تملک اولیه برنامه‌ریزی‌شده است.

قراچورلوی در پایان پیشرفت ساختمان مادر آتش‌نشانی در این منطقه را بیش از ۳۰ درصد دانست و یادآور شد: تجهیز این ساختمان بسیار هزینه داشته و امیدواریم اعتبار موردنیاز آن را در اصلاحیه بودجه تأمین کنیم.

نوشته های مشابه
آمادگی ۳۵۰ دستگاه تاکسی برای سرویس‌دهی در روز انتخابات
پروژه‌های اطراف حرم با مشورت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود
پروژه‌های اطراف حرم در زمان‌بندی مشخص اجرایی شود
احداث سازه سردر صحن شرقی خلاف نظر آستان مقدس است
زیربنای ۱۲۰ هزار مترمربعی پروژه بسط شرقی حرم مطهر
۱۶ پلاک اطراف بسط شرقی حرم مطهر تملک می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.