اختصاص بودجه ویژه برای تکمیل بوستان ولایت قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: در بوستان ولایت و در فاز نخست آن در چهار سال گذشته تقریباً ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده و امسال نیز بودجه ویژه به آن اختصاص داده‌شده و مطالعات کاملی برای تکمیل بوستان انجام‌شده که شامل پیست دوچرخه‌سواری، پیست شترسواری و موضوعات گردشگری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اختصاص بودجه ویژه برای تکمیل بوستان ولایت قم
شناسه : 51783 | انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی از اجرای عملیات عمرانی بوستان ولایت در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: مباحث عمرانی بوستان ولایت مانند جدول‌گذاری، زیرسازی و اسفالت بوستان در سال ۱۴۰۰ تقریباً تکمیل‌شده و نیاز به روشنایی و برق‌رسانی دارد که هزینه آن بسیار بالا بوده و جزو وظایف سازمان پارک‌ها و فضای سبز و شهرداری مرکز است.

وی، وسعت بوستان ولایت را ۲۳۰ هکتار اعلام کرد و گفت: در بوستان ولایت و در فاز نخست آن در چهار سال گذشته تقریباً ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده و امسال نیز بودجه ویژه به آن اختصاص داده‌شده و مطالعات کاملی برای تکمیل بوستان انجام‌شده که شامل پیست دوچرخه‌سواری، پیست شترسواری و موضوعات گردشگری است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم، شرایط بلوار شهید سلیمانی را از سال ۹۹ تشریح کرد و گفت: در سال ۹۹ در بلوار شهید سلیمانی سه ورودی و خروجی داشتیم که ساماندهی آن در همان سال با تأکید شهردار در دستور کار قرار گرفت و رمپ امیرکبیر به سمت بلوار کاشان در دو مسیر رفت‌وبرگشت زهکشی، جدول‌گذاری و آسفالت شد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ نیز قرینه رمپ امیرکبیر به سمت رودخانه و خود بلوار شهید سلیمانی تا پل امام علی(ع) بااعتباری بالغ‌بر ۱۴ میلیارد تومان تکمیل‌شده و به بهره‌برداری رسید و امسال نیز خروجی به سمت ۷۲ تن (از سمت بادیان به سمت ۷۲ تن) به‌صورت رمپ در دستور کار قرارگرفته و اجرایی می‌شود.

نوشته های مشابه
آمادگی ۳۵۰ دستگاه تاکسی برای سرویس‌دهی در روز انتخابات
پروژه‌های اطراف حرم با مشورت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود
پروژه‌های اطراف حرم در زمان‌بندی مشخص اجرایی شود
احداث سازه سردر صحن شرقی خلاف نظر آستان مقدس است
زیربنای ۱۲۰ هزار مترمربعی پروژه بسط شرقی حرم مطهر
۱۶ پلاک اطراف بسط شرقی حرم مطهر تملک می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.