شهر بیست گزارش می دهد

استقبال قمی‌ها از «متری شیش و نیم» و «رحمان۱۴۰۰»/ بی‌مهری به «تختی»

شهر بیست/ مدیران سینماهای قم از استقبال همشهریان از فیلم‌های «متری شیش و نیم» و «رحمان1400» خبر دادند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقبال قمی‌ها از «متری شیش و نیم» و «رحمان۱۴۰۰»/ بی‌مهری به «تختی»
شناسه : 5056 | انتشار : ۰۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، امسال «متری شیش و نیم» سعید روستایی، «تختی» بهرام توکلی، «رحمان۱۴۰۰» منوچهر هادی، «زندانی‌ها» مسعود ده نمکی، «چهار انگشت» حامد محمدی، «ژن خوک» سعید سهیلی و «پیشونی سفید۳» سید جواد هاشمی به عنوان هفت فیلم اکران نوروزی معرفی شدند.

از زمان کلید خوردن اکران نوروزی، هر هفت فیلم در سینماهای قم به روی پرده رفتند که فیلم‌های «متری شیش و نیم» سعید روستایی و «رحمان۱۴۰۰» منوچهر هادی با استقبال مواجه شده‌اند.

علیرضا آغاز مدیر سینما ونوس در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، استقبال از فیلم‌های اکران نوروزی در این سینما را «عالی» توصیف کرد و گفت: خانواده‌های قمی در تعطیلات نوروزی استقبال بسیار خوبی از فیلم‌ها دارند و هرشب ظرفیت همه سانس‌ها تکمیل می شود.

وی همچنین از رقابت داغ و فروش تقریباً برابر «متری شیش و نیم» و «رحمان۱۴۰۰» در سینما ونوس قم خبر داد و افزود: «چهارانگشت» و «پیشونی سفید۳» در رتبه های بعدی فروش در این سینما قرار دارند.

سینما آیه قم نیز سه فیلم «متری شیش و نیم»، «زندانی‌ها» و «پیشونی سفید۳» را در اکران نوروزی به روی پرده دارد. محسن طوسی مدیر این سینما در گفت‌وگو با «شهر بیست» به استقبال همشهریان از «متری شیش و نیم» جدیدترین فیلم سعید روستایی در این سینما اشاره کرد و افزود: مخاطبان سینما آیه بیشتر فیلم های جدی و اجتماعی را می پسندند و به همین دلیل «متری شیش و نیم» با استقبال مواجه شده است.

وی به لغو موقت اکران فیلم «تختی» در سینما آیه اشاره کرد و گفت: از این فیلم در چند روزی که روی پرده بود، استقبال خاصی نشد و به همین دلیل بعد از پایان تعطیلات نوروزی با دو سانس اکران خواهد شد.

مدیر سینما آیه با تأکید بر اینکه فیلم های اکران نوروزی در سال گذشته فروش بیشتری داشتند، گفت: سال گذشته «به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا و «لاتاری» محمدحسین مهدویان، فیلم‌های پرفروشی بودند؛ البته اوضاع نامناسب اقتصادی مردم را هم می‌توان در کاهش فروش، تأثیرگذار دانست.

همچنین سید محمد برقعی مالک پردیس سینمایی شهر آفتاب قم از اکران فیلم‌های «رحمان۱۴۰۰» و «متری شیش و نیم» در این سینما خبر داد و گفت: استقبال از فیلم‌ها در این سینما نسبتاً خوب بوده و راضی هستیم.

وی با اشاره به اینکه پردیس سینمایی شهر آفتاب به تازگی به چرخه اکران بازگشته است، افزود: با وجود اینکه بسیاری از همشهریان از فعالیت مجدد این سینما مطلع نیستند اما بعضی از سانس‌های رحمان۱۴۰۰ پر شده بود.

مالک پردیس سینمایی شهر آفتاب قم تصریح کرد: دوسالن جنبی این پردیس سینمایی، بعد از تعطیلات نوروزی راه‌ اندازی خواهد شد و چهار فیلم دیگر از جمله «تختی» در این سینما به روی پرده خواهند رفت.  

«رحمان۱۴۰۰»، «زندانی‌ها» و «پبشونی سفید۳» سه فیلمی هستند که در سینما تربیت قم اکران شده اند. به گفته محمدی مدیر سینما تربیت، استقبال از اکران نوروزی در این سینما خوب بوده و فیلم «رحمان۱۴۰۰» با استقبال مواجه شده است.

وی همچنین از اکران فیلم «متری شیش و نیم» در این سینما بعد از تعطیلات نوروز خبر داد.

مدیر سینما تربیت به فروش بیشتر فیلم‌های اکران نوروزی۹۷ در این سینما اشاره کرد و افزود: «به وقت شام»، «لاتاری» و «مصادره» سه فیلم پرفروش بودند و امسال در بین فیلم‌های اکران شده در این سینما، فقط «رحمان۱۴۰۰» پرفروش است.

اکبریان مدیر سینما آوینه قم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» به اکران سه فیلم «پیشونی سفید۳»، «ژن خوک» و «تختی» در این سینما اشاره کرد و افزود: استقبال در روزهای نخست تعطیلات متوسط بود اما در ادامه بهتر شد.

وی افزود: از فیلم های «پیشونی سفید۳» و «ژن خوک» بیشتر استقبال شد و فیلم «تختی» در بین فیلم‌های اکران نوروزی با بی‌مهری مواجه شده است.

خاطرنشان می شود تا زمان تنظیم این گزارش، «رحمان۱۴۰۰»، «متری شیش و نیم»، «چهارانگشت»، «زندانی‌ها»، «پیشونی سفید۳»، «ژن خوک» و «تختی» در رتبه‌های اول تا هفتم فروش فیلم‌های اکران نوروزی در کشور هستند.

لازم به ذکر است «پرونده کامل فیلم‌های اکران نوروزی در قم» در اینجا قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.