بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری قم تصویب شد

بودجه ۱۴۰۱ سازمان‌های «پارک‌ها و فضای سبز»، «پایانه‌های مسافربری»، «آرامستان‌ها»، «آتش‌نشانی»، «حمل‌ونقل» و «بهسازی و نوسازی اطراف حرم» شهرداری قم در جلسه رسمی شورای شهر به تصویب رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری قم تصویب شد
شناسه : 50160 | انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهم‌ترین دستور جلسه صحن علنی شورای شهر قم مربوط به لایحه اخذ مجوز بودجه ۱۴۰۱ سازمان‌های تابعه شهرداری قم بود که بعد از بررسی در کمیسیون برنامه‌وبودجه شورا و بحث و اظهارنظر اعضای شورای شهر به تصویب اکثریت رسید.

براین اساس اخذ مجوز بودجه ۱۴۰۱ سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با ۱۸ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان در کمیسیون تصویب و موافقت شده که در جلسه علنی شورای شهر قم نیز با رأی اکثریت اعضا به تصویب رسید.

بودجه مصوب این سازمان در سال ۱۴۰۰ بالغ‌بر ۱۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بود که در متمم به بیش از ۱۴ میلیارد تومان افزایش یافت که این رقم در بودجه ۱۴۰۱ با ۲۳ درصد افزایش به ۱۸ میلیارد و ۳۳۰ میلیون رسیده است.

اخذ مجوز بودجه ۱۴۰۱ سازمان پایانه‌های مسافربری با مبلغ ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مورد موافقت شورای شهر قم قرار گرفت.

بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ این سازمان ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون بود که بعد از افزایش تلفیق به ۹ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان رسید که در بودجه امسال ۳ درصد کاهش‌یافته و با رقم نهایی ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مصوب شد.

اخذ مجوز بودجه ۱۴۰۱ سازمان آرامستان‌ها با ۶۵ میلیارد تومان نیز به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قم رسید.بودجه مصوب ۱۴۰۰ حدود ۴۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که در متمم به ۵۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده بود که برای سال ۱۴۰۱ با ۲۶ درصد افزایش در کمیسیون برنامه‌وبودجه شورا تصویب شد.

همچنین بودجه ۱۴۰۱ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیز با رقمی معادل ۱۱۵ میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومان مورد موافقت قرار گرفت و با رأی اکثریت اعضای شورای شهر تصویب شد.

اخذ مجوز بودجه ۱۴۰۱ سازمان حمل‌ونقل و ترافیک نیز در بخش دیگری از این جلسه با ۴۲ درصد افزایش به ۴۴ میلیارد و ۵۶ میلیون تومان تصویب شد. بودجه این سازمان در سال گذشته ۲۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود که در متمم به حدود ۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسید که در بودجه امسال با ۴۲ درصد افزایش به ۴۴ میلیارد و ۵۶ میلیون تومان افزایش یافت.

در پایان اخذ مجوز بودجه ۱۴۰۱ سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر نیز با ۲۴ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان مورد تصویب قرار گرفت. بودجه این سازمان در سال گذشته ۳۹ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان بود که متمم آن با توجه به اینکه تعدادی از پروژه‌ها انجام نشد به ۱۵ میلیارد و ۳۷۸ میلیون تومان رسید که در بودجه ۱۴۰۱ با افزایش به رقم ۲۴ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان رسیده است.

نوشته های مشابه
آمادگی ۳۵۰ دستگاه تاکسی برای سرویس‌دهی در روز انتخابات
پروژه‌های اطراف حرم با مشورت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اجرا می‌شود
پروژه‌های اطراف حرم در زمان‌بندی مشخص اجرایی شود
احداث سازه سردر صحن شرقی خلاف نظر آستان مقدس است
زیربنای ۱۲۰ هزار مترمربعی پروژه بسط شرقی حرم مطهر
۱۶ پلاک اطراف بسط شرقی حرم مطهر تملک می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.