فعالیت پروژه‌های عمرانی قم در تعطیلات نوروزی

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به فعالیت عمرانی پروژه‌های شهری قم در طول تعطیلات نوروزی، گفت: این پروژه‌ها بدون اینکه کمترین مزاحمتی برای شهروندان و زائران ایجاد کند، مشغول ادامه فعالیت عمرانی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فعالیت پروژه‌های عمرانی قم در تعطیلات نوروزی
شناسه : 49726 | انتشار : ۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدابوالفضل میریک امامی با اشاره به فعالیت کارخانه تولید آسفالت این سازمان از ابتدای سال‌جاری، اضافه کرد: از ابتدای فروردین ماه جاری افزون بر ۳ هزار تن آسفالت توسط این سازمان تولید شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به استخراج ۸۰۰ تنی از معادن تولید آسفالت نیز، بیان کرد: تمام پروژه‌های جاری این سازمان از روز دوم فروردین ماه جاری بدون اینکه کوچکترین مزاحمتی برای شهروندان و مردم ایجاد نماید، فعال بوده است.

وی اظهار کرد: افزایش قیمت ماشین‌آلات و سایر تجهیزات و مصالح از مهم‌ترین معضلات در پیشبرد پروژه‌های جاری است و برای خنثی‌سازی بخشی از مصالح مانند آسفالت و قیر از ظرفیت کارخانجات شهرداری استفاده‌شده است که این مسئله در پیشبرد پروژ‌های عمرانی و جاری نقش بسزایی داشته است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به بومی‌سازی بخشی از تجهیزات تولید آسفالت نیز یادآور شد: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در تلاش است تا با بومی‌سازی کامل تجیهزات ساخت آسفالت بتواند پروژه‌های جاری و همچنین ترمیم روکش آسفالت و معابر شهری را با سهولت بیشتری دنبال کند.

نوشته های مشابه
سیمرغ‌های کوتاه فجر در قم به پرواز درمی‌آید
معادل ۲۷۵ هزار دستگاه کامیون در پروژه متروی قم خاک‌برداری شده است
تلاش برای هوشمندسازی تعیین خلاف ساخت‌وساز در قم
طراحی ۴۲ ایستگاه سبز اتوبوس در قم
ترافیک بلوار خداکرم سبک می‌شود
سهم ۸۲ درصدی پروژه‌های عمرانی در بودجه شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.