عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح روستای ورجان شتاب گرفت

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه‌وشهرسازی قم از سرعت و پیشرفت فیزیکی مناسب عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح میدان روستای ورجان خبر داد و گفت: این تقاطع از خروجی ورجان به سمت لنگرود احداث می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح روستای ورجان شتاب گرفت
شناسه : 49310 | انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی قم، محسن محبتی با اشاره به دسترسی خودروهای عبوری از سه مسیر، ونارچ، لنگرود و پردیسان به شهر کهک، گفت: نقطه مشترک خودروهای عبوری در هر سه مسیر روستای ورجان است.

وی افزود: در طول سال به‌ویژه در فصل تابستان شاهد حجم بالای آمد و شد در محدوده روستای ورجان هستیم و برای هدایت ترافیک و کاهش تصادف‌ها، اقدام‌های اساسی نیاز است.

وی با بیان این‌که میدان ورودی ورجان نقطه حادثه خیز و پر مخاطره است گفت: متأسفانه در طول سال‌های گذشته شاهد تصادف‌های زیادی در مسیرهای منتهی به این میدان بوده‌ایم که با تأمین اعتبار، عملیات اصلاح این میدان در دستور کار قرار گرفته‌است.

معاون راه و شهرسازی قم اظهار داشت: احداث تقاطع غیر همسطح در این منطقه، مشکل گره ترافیکی و ترافیک عبوری این نقطه را حل خواهد کرد.

محبتی در خصوص جزئیات احداث این تقاطع بیان داشت: یک دستگاه پل از خروجی ورجان به سمت لنگرود احداث می‌شود و تمامی خودروهای عبوری که از سمت ورجان به سمت لنگرود و بالعکس قصد عزیمت دارند از روی پل تردد می‌کنند.

وی افزود: تردد خودروها از پردیسان به ورجان از رمپ کنار تقاطع و از ورجان به پردیسان از زیر پل خواهد بود.

وی با بیان این‌که عملیات اجرایی احداث این تقاطع از مهرماه سال جاری آغاز شده است گفت: این پل با طول ۲۵ متر با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال و به مدت ۹ ماه احداث خواهد شد.

معاون اداره‌کل راه و شهرسازی استان در پایان گفت: امیدواریم با احداث این تقاطع بخشی از گره ترافیکی و مخاطره‌های ورودی روستای ورجان مرتفع شود و از همه رانندگان خودروهای عبوری تقاضا داریم در طول مدت احداث پل، به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در آن محدوده همکاری لازم را با این اداره‌کل داشته باشند.

نوشته های مشابه
برگزاری نشست روشنگری و جهاد تبیین در شهرداری قم
رشد ۲۱ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در بافت فرسوده قم
دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های «لب چال» و «زنگارکی» قم افتتاح می‌شود
افزایش ۸۵ هزار مترمربعی فضای سبز در پردیسان قم
ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی قم مجهز به سیستم سرمایشی است
وقوع ۴۰ درصد حوادث موتورسواران قمی در شب‌ها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.