عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح روستای ورجان شتاب گرفت

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه‌وشهرسازی قم از سرعت و پیشرفت فیزیکی مناسب عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح میدان روستای ورجان خبر داد و گفت: این تقاطع از خروجی ورجان به سمت لنگرود احداث می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح روستای ورجان شتاب گرفت
شناسه : 49310 | انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی قم، محسن محبتی با اشاره به دسترسی خودروهای عبوری از سه مسیر، ونارچ، لنگرود و پردیسان به شهر کهک، گفت: نقطه مشترک خودروهای عبوری در هر سه مسیر روستای ورجان است.

وی افزود: در طول سال به‌ویژه در فصل تابستان شاهد حجم بالای آمد و شد در محدوده روستای ورجان هستیم و برای هدایت ترافیک و کاهش تصادف‌ها، اقدام‌های اساسی نیاز است.

وی با بیان این‌که میدان ورودی ورجان نقطه حادثه خیز و پر مخاطره است گفت: متأسفانه در طول سال‌های گذشته شاهد تصادف‌های زیادی در مسیرهای منتهی به این میدان بوده‌ایم که با تأمین اعتبار، عملیات اصلاح این میدان در دستور کار قرار گرفته‌است.

معاون راه و شهرسازی قم اظهار داشت: احداث تقاطع غیر همسطح در این منطقه، مشکل گره ترافیکی و ترافیک عبوری این نقطه را حل خواهد کرد.

محبتی در خصوص جزئیات احداث این تقاطع بیان داشت: یک دستگاه پل از خروجی ورجان به سمت لنگرود احداث می‌شود و تمامی خودروهای عبوری که از سمت ورجان به سمت لنگرود و بالعکس قصد عزیمت دارند از روی پل تردد می‌کنند.

وی افزود: تردد خودروها از پردیسان به ورجان از رمپ کنار تقاطع و از ورجان به پردیسان از زیر پل خواهد بود.

وی با بیان این‌که عملیات اجرایی احداث این تقاطع از مهرماه سال جاری آغاز شده است گفت: این پل با طول ۲۵ متر با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال و به مدت ۹ ماه احداث خواهد شد.

معاون اداره‌کل راه و شهرسازی استان در پایان گفت: امیدواریم با احداث این تقاطع بخشی از گره ترافیکی و مخاطره‌های ورودی روستای ورجان مرتفع شود و از همه رانندگان خودروهای عبوری تقاضا داریم در طول مدت احداث پل، به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در آن محدوده همکاری لازم را با این اداره‌کل داشته باشند.

نوشته های مشابه
سیمرغ‌های کوتاه فجر در قم به پرواز درمی‌آید
معادل ۲۷۵ هزار دستگاه کامیون در پروژه متروی قم خاک‌برداری شده است
تلاش برای هوشمندسازی تعیین خلاف ساخت‌وساز در قم
طراحی ۴۲ ایستگاه سبز اتوبوس در قم
ترافیک بلوار خداکرم سبک می‌شود
سهم ۸۲ درصدی پروژه‌های عمرانی در بودجه شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.