تعطیلی بوستان‌های بزرگ قم در چهارشنبه آخر سال

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از تعطیلی بوستان‌های بزرگ قم در چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: بوستان‌های هاشمی، مهدی، امام رضا(ع)، فدک، بنیادی، ولایت، جوان، علوی، مرجعیت و غدیر توسط نیوجرسی یا راه‌بند مسدود شده تا مانع تجمع و ایجاد محلی برای بروز رفتارهای پرخطر شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تعطیلی بوستان‌های بزرگ قم در چهارشنبه آخر سال
شناسه : 49065 | انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اهمیت حفظ ایمنی همه شهروندان در چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌هایی که در چهارشنبه آخر سال وجود دارد، باید ایمنی شهروندان حفظ شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، روسای فضای سبز مناطق را موظف به هماهنگی با ایستگاه‌های آتش‌نشانی دانست و تصریح کرد: باید تجهیزات پیمانکار اعم از کپسول آتش‌نشانی، پمپ آب، تانکر آب، کیسه‌شن و سایر تجهیزات مهیا و در دسترس باشد.

وی جمع‌آوری کلیه ضایعات چوب فضای سبز را از برنامه‌های مهم ذکر کرد و گفت: تمام شاخ و برگ‌ها و مواد قابل اشتعال از سطح بوستان‌ها جمع‌آوری‌شده تا امشب به‌سلامتی و بدون خطر برای شهروندان بگذرد.

جوادیان از تعطیلی بوستان‌های بزرگ و فرا منطقه‌ای قم خبر داد و یادآور شد: بوستان‌های هاشمی، مهدی، امام رضا(ع)، فدک، بنیادی، ولایت، جوان، علوی، مرجعیت، غدیر توسط نیوجرسی یا راه‌بند مسدود شده تا مانع تجمع و ایجاد محلی برای بروز رفتارهای پرخطر شود.

وی هرگونه خسارت به فضای سبز و آتش‌سوزی درختان را شامل جریمه دانست و ابراز کرد: هرگونه خسارت به فضای سبز و آتش‌سوزی درختان و سایر امکانت بوستان‌ها مطابق دفترچه پیمان محاسبه و از صورت‌وضعیت کسر می‌گردد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در پایان از شهروندان درخواست کرد تا در حفظ فضای سبز و محیط‌زیست شهر کوشا باشند و گفت: شهروندان از آتش زدن درختان و کندن شاخه‌ها خودداری کرده و در حفظ سلامت فضای سبز  و زیبایی شهر کوشا باشند.

نوشته های مشابه
سیمرغ‌های کوتاه فجر در قم به پرواز درمی‌آید
معادل ۲۷۵ هزار دستگاه کامیون در پروژه متروی قم خاک‌برداری شده است
تلاش برای هوشمندسازی تعیین خلاف ساخت‌وساز در قم
طراحی ۴۲ ایستگاه سبز اتوبوس در قم
ترافیک بلوار خداکرم سبک می‌شود
سهم ۸۲ درصدی پروژه‌های عمرانی در بودجه شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.