انتصاب جوان‌ترین مدیرکل استان قم

سرپرست جدید اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم در حالی منصوب شد که متولد ۱۳۶۹ دارای مدرک دکتری تخصصی مهندسی عمران (راه و ترابری) از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه تفرش است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتصاب جوان‌ترین مدیرکل استان قم
شناسه : 48969 | انتشار : 22 اسفند 1400 - 21:19   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، آیین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، با حضور معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

طی این مراسم و با ابلاغ حکم معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده ای، حسین زنجیرانی فراهانی به عنوان سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم منصوب و معرفی و از خدمات محمدحسن کلهری مدیرکل سابق این اداره‌کل تقدیر به‌عمل آمد.

حسین زنجیرانی فراهانی، متولد ۱۳۶۹ دارای مدرک دکتری تخصصی مهندسی عمران (راه و ترابری) از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه تفرش است. وی همچنین استاد دانشگاه‌های قم، صنعتی قم و دانشگاه آزاد اسلامی قم و مولف چندین کتاب تخصصی در حوزه مهندسی عمران و حمل و نقل است و علاوه بر آن انتشار ده‌ها مقاله معتبر در مجلات داخلی و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.

از دیگر سوابق وی، مدیرپروژه‌های بهسازی، نگهداری و بهره‌برداری آزادراه قم-کاشان، معاونت فنی مهندسی آزاد راه امیرکبیر، عضو  کارگروه فنی عمرانی مجمع نمایندگان استان قم، عضو کمیته تصویب پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قم است.

استان قم با قرار داشتن در شاهراه ارتباطی ۱۷ استان و نزدیکی به پایتخت، نقش ویژه‌ای در حمل‌ونقل کشور و توسعه گردشگری مذهبی، صنعت و تولید دارد. پیگیری سیدمحمد تقی شاهچراغی استاندار قم برای انتصاب این جوان متخصص و متعهد برای جایگاه مهم مدیرکل راهداری استان، با استقبال مجامع فنی و تخصصی این حوزه مواجه شده و نشان از عزم جدی وی برای حمایت از مدیران جوان دارد.

نوشته های مشابه
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
برگزیدگان سومین جشن مهر سینمای ایران در قم معرفی شدند
پروژه‌های عمرانی حرم چهار امامزادگان فردو افتتاح شد
جشن «ملیکه ایران» در قم برگزار می‌شود
شورای شهر پیگیر مطالبات آتش‌نشانان است/ حقوق آتش‌نشانان قم تقویت می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.