برخورد با تخلفات ترافیکی در میدان ۷۲ تن قم

مدیر مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم از برخورد با تخلفات و توقف‌های نابه‌جا در میدان ۷۲ تن با استفاده از دوربین‌های نظارتی و گشت‌های هوشمند خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برخورد با تخلفات ترافیکی در میدان ۷۲ تن قم
شناسه : 48563 | انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وحید برزو در نهمین کمیته فنی شورای ترافیک استان قم، اظهار داشت: برای مدیریت مطلوب‌تر ترافیک در شهر قم و برخورد با تخلفات ترافیکی، همکاری‌های مناسبی بین معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم و راهور ناجا استان وجود دارد.

وی، آخرین اقدامات انجام‌شده در حوزه ترافیکی شهر قم را مورد توجه قرار داد و افزود: شناسایی رانندگان پر تخلف از حیث عدم رعایت سرعت مجاز با کمک دوربین‌های ثبت تخلف سرعت از اقدامات عملیاتی شهرداری قم است.

مدیر مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم ادامه داد: تعریف گشت‌های مشترک برای شناسایی مقررات ایمنی ترافیکی و معرفی به مناطق جهت رفع سریع آن‌ها نیز در شهر قم در حال انجام بوده و نتایج مطلوبی بر جای گذاشته است.

وی، عدم رعایت فاصله طولی را از عوامل مهم تصادفات در قم دانست و بیان کرد: معرفی سامانه هوشمند ابتکاری شناسایی همزمان تخلف سرعت و عدم رعایت فاصله طولی و معرفی خط‌کشی مرتبط با آن، به همین منظور در قم انجام‌گرفته است.

برزو یادآور شد: تعریف طرح برخورد با مسافربرهای شخصی و توقف‌های نابه‌جا در میدان ۷۲ تن با استفاده از ظرفیت دوربین‌های نظارتی و گشت هوشمند برخورد با تخلفات ساکن نیز در راستای بهبود وضعیت ترافیک شهر قم انجام‌یافته است.

نوشته های مشابه
دفاتر تسهیل‌گری در محله‌های «لب چال» و «زنگارکی» قم افتتاح می‌شود
افزایش ۸۵ هزار مترمربعی فضای سبز در پردیسان قم
ناوگان سازمان اتوبوس‌رانی قم مجهز به سیستم سرمایشی است
وقوع ۴۰ درصد حوادث موتورسواران قمی در شب‌ها
آخرین اخطار شهرداری به آپارتمان‌های فاقد پایان‌کار پردیسان
اجرای طرح بازآفرینی شهری ۲ محله‌ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.