مشکل افت فشار آب منطقه شش قم برطرف می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم از برطرف شدن مشکل افت فشار آب در برخی مناطق قم مانند منطقه شش تا اردیبهشت‌ماه سال آینده خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشکل افت فشار آب منطقه شش قم برطرف می‌شود
شناسه : 48522 | انتشار : 17 اسفند 1400 - 17:50   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن بختیاری در دیدار مردمی مدیران شهری و کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای شهر با اهالی منطقه ۶ شهرداری قم که در آستان امامزاده جعفر شهید(ع) برگزار شد، با اشاره به دغدغه شهروندان در خصوص افت فشار آب در این منطقه شهری، اظهار داشت: به خاطر برخی تغییرات در شبکه و خطوط انتقال آب استان، برخی محلات منطقه ۶ با افت فشار آب روبه‌رو شده‌اند که این مشکل تا اردیبهشت‌ماه سال آینده به‌صورت کامل برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مشکلات شهروندان قمی در این منطقه در خصوص افت فشار آب قطعاً تا قبل از آغاز فصل گرما به‌صورت کامل برطرف شده و وضعیت به قبل از آغاز عملیات اصلاح شبکه باز خواهد گشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم همچنین با اشاره به انتقاد برخی از شهروندان در خصوص اجرای فاضلاب در این منطقه، ابراز داشت: شرکت آب و فاضلاب قم آمادگی دارد تا برخی از مشکلات موردی ایجادشده در این زمینه را با حضور کارشناسان رفع نماید.

بختیاری با اشاره به افزایش درصد شوری آب نیز گفت: مشکل شوری آب یک مشکل کلی در سطح استان است و در حال حاضر ذخیره سدهای استان کاهش و مصرف عمومی آب افزایش‌یافته و این مسئله سبب شده تا میزان استفاده از آب چاه‌ها بیشتر شود.

نوشته های مشابه
فعالیت ۷۱۰۰ هنرمند صنایع دستی در قم
«گفتمان انقلاب اسلامی» رونمایی شد
پنج ویژگی ممتاز حضرت معصومه(س)
تجلیل از سینماگر منتخب قم در جشن ملی مهر سینمای ایران
۳۷ هزار تن انار در قم برداشت می‌شود
خداحافظی «مظفری» از دادگستری قم/ «موسوی» قاضی‌القضات استان شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.