وعده مدیران شهر برای رفع مشکلات منطقه شش قم

جمعی از اهالی منطقه شش قم در حضور مدیران شهری به بیان دغدغه‌ها و مشکلات محل سکونت خود پرداختند و خواستار افزایش سرانه‌های سبز، جمع‌آوری مطلوب‌تر آب‌های سطحی، استفاده بهینه از ظرفیت قطار شهری و بهبود وضعیت روکش آسفالت شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
وعده مدیران شهر برای رفع مشکلات منطقه شش قم
شناسه : 48516 | انتشار : 17 اسفند 1400 - 17:46   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، دیدار مردمی اهالی منطقه ۶ شهر قم در کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای شهر با حضور حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، معصومه آمره عضو شورای شهر قم، احمد ترکمن مدیر منطقه ۶ شهرداری، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و برخی مدیران شهری در آستان امامزاده جعفر شهید(ع) برگزار شد.

طی این دیدار، شهروندان این مناطق با اشاره به برخی مشکلات اصلی محلات، نسبت به افزایش سرانه‌های سبز، جمع‌آوری مطلوب‌تر آب‌های سطحی، استفاده بهینه از ظرفیت قطار شهری، بهبود وضعیت روکش آسفالت تأکید کردند.

مدیر منطقه شش شهرداری قم نیز در این دیدار مردمی، اظهار داشت: برخی از مشکلات این منطقه باید در سطح استانی حل شود و شهرداری قم در این خصوص در حال رایزنی با دستگاه‌های دیگر است.

احمد ترکمن ادامه داد: مشکلات این منطقه از شهر قم به‌صورت جدی در حال پیگیری است و در بودجه سال آینده اعتبار قابل‌توجهی در نظر گرفته‌شده است.

همچنین معصومه آمره عضو شورای شهر قم در سخنانی با اشاره به پیش‌بینی بودجه قابل‌توجه مناطق محروم و به‌خصوص منطقه ۶ در بودجه سال آینده شهرداری، تصریح کرد: پیش‌بینی‌شده مشکلات میان‌مدت این محلات کم برخوردار نیز سال آینده برطرف شود.

آمره، مشکلات کمبود سرانه‌های سبز در منطقه ۶ را موردتوجه قرارداد و ابراز کرد: برای حل این مشکل و افزایش رضایتمندی مردم یک بودجه خاص برای توسعه فضای سبز محله امامزاده ابراهیم(ع) در نظر گرفته‌شده است که سال آینده به سرانجام خواهد رسید.

نوشته های مشابه
تجمع اعتراضی آتش‌نشانان قمی در مقابل استانداری
جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.