بلوار شهید صادقی بهره‌برداری می‌شود

بلوار شهید اسماعیل صادقی در حدفاصل کمربندی امام علی(ع) و بلوار ۱۵ خرداد با ۳۶ هزار مترمربع مساحت و با ۸۰۰ متر طول و عرض ۴۵ متری به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بلوار شهید صادقی بهره‌برداری می‌شود
شناسه : 48323 | انتشار : 14 اسفند 1400 - 19:44   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیین افتتاح و بهره‌برداری از بلوار شهید صادقی یا فاز سوم بلوار شهیدان روحانی با حضور مسئولان استانی و مدیریت شهری در ادامه اجرای طرح آغاز عملیات اجرایی، افتتاح و بهره‌برداری از ۱۰۰ پروژه شهرداری قم، روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه برگزار می‌شود.

این پروژه مهم و شریانی با اعتباری بالغ‌بر سه هزار و ۷۴ میلیارد ریال اجرا شده است که تملکات این پروژه با دو هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال، اجرای پروژه با ۲۰۰ میلیارد ریال و تأسیسات برقی و روشنایی نیز با ۱۴ میلیارد ریال هزینه داشته است.

اجرای بلوار شهید صادقی در سال ۱۳۹۹ در حدفاصل کمربندی امام علی(ع) و بلوار ۱۵ خرداد با ۳۶ هزار مترمربع مساحت و با ۸۰۰ متر طول و عرض ۴۵ متری آغاز شد و در روزهای آینده به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود.

اتصال بلوار شهید روحانی به کمربندی امام علی(ع)، اتصال بلوار ۱۵ خرداد به کمربندی، تأمین دسترسی مناسب محلی به معابر اصلی، تکمیل اتصالات رینگ ترافیک شهر و دسترسی مناطق شهری را می‌توان از ویژه‌ها و اهداف این پروژه دانست.

نوشته های مشابه
تجمع اعتراضی آتش‌نشانان قمی در مقابل استانداری
جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.