سرویس‌های خدمات شهروندی در قم تقویت می‌شود

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با تأکید بر توسعه شهر هوشمند در قم، گفت: در حوزه زیرساخت شرایط مناسب‌تری داریم و بر این اساس تمرکز کاری ما در حوزه تقویت سرویس‌های خدمات شهروندی خواهد بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سرویس‌های خدمات شهروندی در قم تقویت می‌شود
شناسه : 48288 | انتشار : 12 اسفند 1400 - 18:48   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی مؤمن حجازی با اشاره به اینکه نگاه مجموعه کلان شهرداری قم به فاوا نگاه بسیار مناسبی است، اظهار کرد: عمدتاً سازمان‌ها به فاوا نگاه ابزاری دارند ولی در شهرداری این نگاه راهبردی است که منجر به پیشبرد اهداف این سازمان و ارتقا سطح خدمات به شهروندان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انتظارات از مجموعه فاوا در شهرداری بسیار زیاد و به حق است، گفت: نگاهی که در بودجه سال آینده پیش بینی شده سطح مسئولیت ما را بیشتر می‌کند و باید برای انجام مطلوب این مسئولیت گام‌های موثرتری برداریم و می‌طلبد همه همکاران مانند گذشته با اتحاد و همدلی برای رسیدن به اهداف مجموعه تلاش کنند.

سرپرست جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با تاکید بر اینکه در برنامه‌هایی که مورد انتظار شهرداری و معاونت برنامه‌ریزی است باید برنامه خوبی را با زمان‌بندی تدوین کنیم و قدم برداریم، ابراز کرد: تمرکز کاری ما در حوزه سرویس‌های خدمات شهروندی خواهد بود. در حوزه زیرساخت شرایط مناسب‌تری داریم و باید در حوزه سرویس‌های شهروندی کار کنیم.

حجازی در پایان با اشاره به اینکه اقدامات و ریل گذاری‌های خوبی تاکنون در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم انجام شده است، خاطرنشان کرد: برای رفع نواقص احتمالی قبلی و ارتقا نقاط مثبت تلاش می‌کنیم تا اهداف عالی سازمان را که خدمت به شهر کریمه اهل‌بیت(س) و شهروندان آن است، تحقق ببخشیم.

نوشته های مشابه
جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.