مبادی ورودی و خروجی قم پاک‌سازی می‌شود

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از پاک‌سازی مبادی ورودی و خروجی شهر با عنوان طرح استقبال از بهار خبر داد و گفت: با همکاری مناطق هشت‌گانه تمامی نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی از حریم شهر جمع‌آوری می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مبادی ورودی و خروجی قم پاک‌سازی می‌شود
شناسه : 48008 | انتشار : 05 اسفند 1400 - 19:31   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به برگزاری طرح استقبال از بهار در قم، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های سازمان، پاک‌سازی مبادی ورودی و خروجی شهر است که در دستور کار سازمان قرار دارد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم افزود: برای این اقدام، اکیپ جمع‌آوری خاک و نخاله سازمان همه‌روزه در سطح شهر فعالیت می‌کنند و گشت‌های ویژه سازمان نیز بر این کار نظارت خواهند کرد.

وی با اشاره به خودروها و نیروی انسانی موردنیاز جهت پاک‌سازی سطح شهر اظهار داشت: با توجه به خانه‌تکانی و پاک‌سازی منازل در روزهای پایانی سال، حجم زباله‌ها و خاک و نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی افزایش می‌یابد که هزینه و تلاش مضاعف جهت پاک‌سازی شهر و محلات، معابر جهت استقبال از نوروز می‌شود و شهر به استقبال سال جدید می‌رود.

میرابراهیمی ادامه داد: هدف از اجرای طرح پاک‌سازی مسیر و معابر سطح شهر از ضایعات خاک و نخاله، بهسازی مسیر‌ها و ایجاد منظری زیبا و مناسب برای شهروندان و مسافرانی بوده که در شهر تردد می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه پاک‌سازی حریم راه‌ها به‌طور مستمر و در طول سال توسط اکیپ خاک و نخاله سازمان مدیریت پسماند انجام می‌شود، تصریح کرد: این اقدام یک نگاه بازدارندگی برای افراد متخلف و حذف محیط‌های نا‌زیبا از سطح شهر دارد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه با همکاری مناطق هشت‌گانه تمامی نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی از حریم شهر جمع‌آوری می‌شود، اضافه کرد: امید است در آستانه سال نو با اقدامات خود بتوانیم شهری زیبا و پاکیزه را در جهت رفاه حال مسافران نوروزی و شهروندان فراهم نماییم.

نوشته های مشابه
تجمع اعتراضی آتش‌نشانان قمی در مقابل استانداری
جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.