افزایش تعرفه عوارض‌های شهری قم در سال آینده

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به افزایش تعرفه عوارض شهری در سال آینده، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود بدهی‌های مربوط به عوارض‌های شهری را تا پایان سال پرداخت کنند تا مشمول تعرفه جدید در سال آینده نشوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش تعرفه عوارض‌های شهری قم در سال آینده
شناسه : 47968 | انتشار : 04 اسفند 1400 - 20:06   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد وحیدنیا با اشاره به رشد تعرفه عوارض در بودجه سال آینده، اظهار داشت: از شهروندان درخواست می‌شود بدهی خود در خصوص عوارض‌های شهرداری را تا پایان سال پرداخت کنند تا مشمول تعرفه جدید در سال جدید نشوند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم، تعرفه عوارض خودرو را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: طبق قانون مالکان خودرو موظف هستند به‌صورت سالانه عوارض خودروی خود را پرداخت کنند در غیر این صورت مشمول جریمه‌های پیش‌بینی‌شده در قانون می‌شوند.

وی با درخواست از اصناف قم در مورد پرداخت تسویه‌حساب بدهی‌های صنفی، تأکید کرد: از اصناف شهر قم نیز درخواست می‌شود تا قبل از پایان سال جاری نسبت به تسویه کامل بدهی‌های خود اقدام کنند، پرداخت عوارض اصناف با برون‌سپاری‌های انجام‌شده توسط خود اتاق اصناف انجام می‌گیرد.

وحیدنیا با بیان اینکه عوارض برخی گروه‌ها مانند پزشکی و وکلا به‌صورت حضوری دریافت می‌شود، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پرداخت عوارض خودرو و اصناف برون‌سپاری شده و شهروندان می‌توانند از طریق درگاه‌های مختلف نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

نوشته های مشابه
تجمع اعتراضی آتش‌نشانان قمی در مقابل استانداری
جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.