دستگیری لات‌های مجازی در قم

جانشین فرمانده انتظامی قم از دستگیری ۳۲ تن از اراذل و اوباش در قم خبر داد و گفت: ۱۵ تن از افراد دستگیر شده در فضای مجازی رجزخوانی و قدرت نمایی می‌کردند که توسط پلیس دستگیر شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری لات‌های مجازی در قم
شناسه : 47776 | انتشار : 28 بهمن 1400 - 19:24   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بهادر اسماعیلی اظهار کرد: در راستای ابلاغ تدابیر و تأکید فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر برخورد قاطع با اراذل و اوباش در استان‌ها، شب گذشته طرح اقتدار پلیس در قم با حضور مأموران یگان امداد، یگان ویژه، پلیس امنیت عمومی و مأموران انتظامی شهرستان با هماهنگی دستگاه قضائی اجرا و ۳۲ تن از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۷ قبضه سلاح سرد از افراد مذکور، افزود: ۱۵ تن از این افراد در فضای مجازی اقدام به قدرت‌نمایی و برای یکدیگر رجزخوانی کرده بودند که شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه ۹ تن از افراد دستگیر شده دارای سوابق کیفری و شرارت هستند، از اهتمام پلیس قم در برخورد با عاملان ناامنی خبر داد و گفت: با کسانی که بخواهند امنیت خاطر مردم را سلب کنند به شدت برخورد خواهیم کرد.

سردار اسماعیلی تأکید کرد: افرادی که بخواهند چه در فضای مجازی و در فضای حقیقی موجب سلب آسایش مردم شوند قطعاً با برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

نوشته های مشابه
جواد افشار عزادار پدر شد
گویش قمی ثبت ملی می‌شود
راهیابی دو فیلم از قم به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
۴ هزار تخت به ظرفیت گردشگری قم اضافه می‌شود
نگاهی به سوابق هنری و سینمایی علی ثقفی/ از همکاری با «نود» تا کارگردانی «پرویزخان»
مراسم بزرگداشت فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.