ضرورت احداث پیاده‌راه‌ها در معابر پرتردد عابران قم

عضو شورای شهر قم با اشاره به‌ضرورت توسعه پیاده‌راه‌ها در مراکز عمده خرید و پرتردد عابران پیاده، گفت: خیابان‌هایی مانند شهید زنگارکی و حافظ می‌تواند در اولویت توسعه پیاده‌راه‌ها قرار بگیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت احداث پیاده‌راه‌ها در معابر پرتردد عابران قم
شناسه : 47770 | انتشار : 28 بهمن 1400 - 18:08   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نرجس نیازمند با بیان اینکه افزایش نشاط شهروندی و آرام‌سازی هسته مرکزی شهر از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری قم است، ادامه داد: بهره‌برداری از پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی نجفی از پروژه‌هایی مهمی بود که در آرام‌سازی، افزایش ضریب ایمنی و سیما و منظر معنوی شهر قم اثرگذار است و با همکاری قابل‌توجه کسبه و مردم دو ماه زودتر از برنامه اعلامی به مرحله بهره‌برداری رسید.

عضو شورای شهر قم یادآور شد: ایجاد پیاده‌راه و آرام‌سازی هسته مرکزی شهری محیط، بستر مطلوبی برای پیاده‌روی و پویایی شهری در بین زائران و شهروندان قمی بوجود آورده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری زیرسطحی روان‌آب‌ها در پیاده‌راه‌های هسته مرکزی شهر، خاطرنشان کرد: شیوه هدایت و جمع‌آوری غیرسطحی آب‌های سطحی در پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی می‌تواند الگویی برای سایر طرح‌های عمرانی قم به‌خصوص در محلات و خیابان‌های پرتردد شود.

نیازمند با تأکید بر ضرورت توسعه پیاده‌راه‌ها در مراکز عمده خرید و پرتردد عابران پیاده، تصریح کرد: خیابان‌هایی مانند شهید زنگارکی و حافظ که بورس خریدوفروش برخی کالاها و حضور پرتعداد عابران پیاده هستند، می‌توانند در اولویت شهرداری قم در توسعه پیاده‌راه‌ها قرار بگیرند.

نوشته های مشابه
جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.