احتمال ادغام سازمان‌های فضای سبز و زیباسازی شهرداری قم

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: در تعدادی از کلان‌شهرهای کشور دو «سازمان پارک‌ها و فضای سبز» و «سازمان زیباسازی» ادغام و به «سازمان سیما و منظر» تغییر نام داده‌اند و چنین ادغامی در قم نیز محتمل است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احتمال ادغام سازمان‌های فضای سبز و زیباسازی شهرداری قم
شناسه : 47353 | انتشار : 19 بهمن 1400 - 19:33   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در آیین تودیع و معارفه سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم، طی سخنانی اظهار داشت: برای مقابله با هجمه‌های بی‌رحمانه قم‌ستیزی توسط دشمنان و رسانه‌های معلوم‌الحال، لازم است تا مباحث مربوط به افزایش نشاط و شادابی اجتماعی و زیباسازی سیما و منظر با رعایت اصول و موازین حاکم بر این شهر مقدس با قدرت دنبال شود.

وی با تأکید بر اینکه قم باید به شهر و محیطی مذهبی، معنوی، شاداب و مفرح برای شهروندان و زائران تبدیل شود، عنوان کرد: مسیر موفق چند سال اخیر این سازمان دنبال می‌شود و پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل و پروژه‌های جدیدی تعریف می‌شود.

جوادیان با تأکید بر اینکه برای افزایش بهره‌وری این سازمان باید به دنبال استفاده از ظرفیت ماده ۸۴ و عبور از ماده ۵۴ کنونی باشیم، تصریح کرد: اگر ماده ۸۴ در قبال این سازمان بکار گرفته شود بسیاری از مشکلات احتمالی حل خواهد شد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم یادآور شد: در بسیاری از کلان‌شهرهای کشور دو سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان زیباسازی ادغام و به سازمان سیما و منظر تغییر نام داده‌اند و چنین ادغامی در قم نیز محتمل است.

وی با اشاره به اینکه ظرافت، سرعت و دقت نظر سابق در این سازمان ادامه خواهد داشت، یادآور شد: طی سال‌های اخیر قم در زمینه نورپردازی، زیباسازی و سیما و منظر اتفاقات مبارکی را رقم‌زده است.

جوادیان در پایان ابراز کرد: در زمینه زیباسازی شاهد تحولات خوبی در قم هستیم که حاصل تلاش‌ها و اقدامات چند سال گذشته سازمان زیباسازی شهرداری قم بوده است.

نوشته های مشابه
جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.