تکمیل ورودی پردیسان از توان بودجه خارج است/ مسئولان استان فکری کنند

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه اتمام تملک ورودی پردیسان نیازمند بودجه‌ای بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد تومان است، گفت: پل شهید حججی نقطه کلیدی و پروژه استانی بوده که تکمیل آن از توان بودجه پردیسان خارج است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکمیل ورودی پردیسان از توان بودجه خارج است/ مسئولان استان فکری کنند
شناسه : 45258 | انتشار : 16 آذر 1400 - 19:28   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به بلاتکلیفی ورودی پردیسان، افزود: پل شهید حججی نقطه کلیدی و پروژه استانی بوده که اتمام آن از توان بودجه پردیسان خارج است.

وی با بیان اینکه تکمیل ورودی پردیسان نیاز به تملک دارد، تصریح کرد: تکمیل این پروژه بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد تومان تملک نیاز دارد که باید با عزم استانی به سرانجام برسد.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با تأکید بر اینکه با اجرای این طرح، بلوار غدیر به آزادراه اراک وصل و بخش زیادی از ترافیک بلوار غدیر کاسته می‌شود، عنوان کرد: باید مسئولان استان نسبت به اجرای آن در جهت بازکردن گره‌های ترافیکی ورود کنند.

رمضانی همچنین به برخی از اقدامات و برنامه‌های در دست اجرا در پردیسان اشاره کرد و گفت: یکی از مطالبات مردمی پیرامون وضعیت حمل‌ونقل پردیسان بوده که حل این موضوع در دستور بررسی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فاصله پردیسان از مرکز شهر زیاد و رغبت برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی فراوان است که این امر در حیطه معاونت حمل‌ونقل بوده و باید تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شود که پیگیر آن هستیم.

نوشته های مشابه
جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.