مهلت ارسال فیلمنامه به جشنواره ملی «شهادت قلم» تمدید شد

دبیر جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «شهادت قلم» از تمدید مهلت ارسال فیلمنامه به این جشنواره تا ۱۵ دی‌ماه سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مهلت ارسال فیلمنامه به جشنواره ملی «شهادت قلم» تمدید شد
شناسه : 44873 | انتشار : 07 آذر 1400 - 21:28   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، رضا ابوذر دبیر جشنواره ملی «شهادت قلم» طی گفت‌وگویی اظهار داشت: مهلت ارسال فیلمنامه به دبیرخانه جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت تا ۱۵ دی‌ماه سال جاری تمدید شد.

وی ادامه داد: این جشنواره به‌نام «شهادت قلم» در سطح ملی با همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و بنیاد هنر و دفاع مقدس تهران برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره ملی «شهادت قلم» با اشاره به بخش‌های سه‌گانه جشنواره، بیان کرد: بخش اول، فیلمنامه‌های کوتاه با موضوع دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مقاومت، شهدای وطن، مدافعان سلامت و مدافعان حرم را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: بخش دوم جشنواره نیز به فیلم‌نامه‌های اقتباسی اختصاص دارد که تعدادی از عنوان‌های متون دفاع مقدس اعلام می‌شود و افراد علاقه‌مند به فیلمنامه اقتباسی‌، می‌توانند با توجه به این موضوع در جشنواره شرکت کنند.

ابوذر با اشاره به سومین بخش جشنواره شهادت قلم، اظهار کرد: این بخش ویژه سردار شهید مهدی زین‌الدین فرمانده لشکر ۱۷ امام علی‌بن‌ابیطالب(ع) است که علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌نامه‌های خود را با توجه به زندگی این سردار شهید به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در جشنواره از طریق www.shahadateghalam.ir تا ۱۵ دی‌ماه سال جاری امکان‌پذیر است و مراسم اختتامیه نیز در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
سومین جشن مهر سینمای ایران در قم برگزار می‌شود
انتقاد مدیرکل اوقاف قم از مدیران شهرداری/ اجازه تخریب قبرستان نو را نمی‌دهیم
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد
مرکز غیرمجاز دندان‌سازی در قم پلمب شد
برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نگارستان اشراق
ثبت ۳۳ وقف جدید در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.