خدمت‌رسانی جهادی پزشکان متخصص به زائران حضرت معصومه(س)

همزمان با سالروز رحلت حضرت معصومه(س)، گروهی از پزشکان جهادی متشکل از متخصصان زنان، مغز و اعصاب، گوارش، کلیه و مجاری ادراری، دندانپزشکی و مامایی به‌طور رایگان به زائران و مجاوران بانوی کرامت خدمت‌رسانی کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خدمت‌رسانی جهادی پزشکان متخصص به زائران حضرت معصومه(س)
شناسه : 44255 | انتشار : 25 آبان 1400 - 17:02   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مهدی عباسیان در گفت‌وگویی اظهار کرد: به مناسبت روز رحلت شهادت‌گونه حضرت معصومه سلام الله علیها یک گروه از پزشکان جهادی در حرم مطهر بانوی کرامت به زائران و مجاوران به صورت صلواتی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: این گروه ۵۰ نفری شامل پزشک عمومی، متخصصان زنان، مغز و اعصاب، گوارش، کلیه و مجاری ادراری، دندانپزشکی، مامایی و پرستار می‌شود که علاوه بر معاینه، خدمات داروخانه‌ای نیز به صورت رایگان ارائه می‌شود.

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه این گروه جهادی از پزشکان مجرب تهران و از اساتید دانشگاه هستند، افزود: در بخش دندانپزشکی علاوه بر معاینه و تجویز داروی رایگان، جرم‌گیری و ترمیم نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این گروه جهادی از صبح روز رحلت شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در طبقه همکف کتابخانه حرم مطهر واقع در صحن جامع پیامبر اعظم(ص) مستقر شده و تا غروب آفتاب به زائران و مجاوران ارائه خدمت می‌کنند.

خاطرنشان می‌شود، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت امروز از روند خدمت‌رسانی به زائران توسط این پزشکان جهادی بازدید و از زحمات آنان تقدیر کرد.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.