آغاز چهارمین مرحله طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» در قم
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، چهارمین مرحله طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» امروز ۸ آبان ماه همزمان با «روز قم» بهصورت رسمی آغاز به کار کرد.
این طرح که به هدف ارتباط مستقیم مدیران شهری با شهروندان و دعوت شهروندان به مشارکت فعال در مدیریت شهر برگزار میشود، وارد مرحله چهارم شده و توانسته رضایت بیش از ۹۰ درصدی شهروندان را کسب کند.
طرح «شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو» چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر در سامانه ۱۳۷ با حضور یکی از مدیران برگزارشده و شهروندان میتوانند بهطور مستقیم مشکلات و دغدغههای خود را مطرح کرده و بیواسطه با مدیران گفتوگو کنند.
همچنین مطالبات شهروندان تا نتیجهگیری کامل با نظارت سامانه ۱۳۷ پیگیری شده و تا چهار ماه پیامهای شهروندان ذخیره میشود.
مسعود میلانی، محسن صادقی امینی و دیگر مدیران معاونت شهرسازی و معماری شهرداری امروز با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ بهصورت مستقیم به مطالبات شهروندان پاسخ دادند.
در تماسهای این هفته مردم با سرپرست و مدیران معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم که بیش از ۵۰ تماس بوده، بخش مهمی از مطالبات مردم درخواست بازگشایی هر چه سریعتر خیابان شهیدان برقعی بود.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Monday, 12 May , 2025