برگزاری ویژه‌برنامه «نه به اعتیاد» در کانون پرورش فکری قم

ویژه‌برنامه «نه به اعتیاد» همزمان با گرامیداشت هفته ملی کودک و هفته نیروی انتظامی در مرکز شماره ۸ کانون برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری ویژه‌برنامه «نه به اعتیاد» در کانون پرورش فکری قم
شناسه : 42578 | انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، همزمان با گرامیداشت هفته ملی کودک و هفته نیروی انتظامی، ویژه‌برنامه «نه به اعتیاد» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم و پلیس مبارزه با مواد مخدر در مرکز شماره ۸ کانون برگزار شد. 

در این برنامه که با حضور بیش از ۱۸۰ کودک و نوجوان و خانواده‌های آنان در مرکز و بوستان نرگس همراه بود، حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در سخنانی بر لزوم تلاش همه‌جانبه کانون و نیروی انتظامی جهت ارتباط و تعامل بیشتر با خانواده‌ها و اعضا و فراهم کردن محیطی با نشاط همراه با حفظ امنیت تأکید کرد.

وی همچنین بر لزوم تدوین برنامه‌های مستمر و اثربخش برای کودکان و نوجوانان با هدف فرهنگ‌سازی برای پیشگیری از اعتیاد تأکید کرد و گفت: بسیاری از اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، همیار پلیس هستند و می‌توان از این ظرفیت برای مشارکت بیشتر کودکان و نوجوانان در حوزه پیشگیری از اعتیاد نیز استفاده کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم افزود: کانون آمادگی لازم را برای اجرای برنامه‌های کودکانه و تولید قصه‌های صوتی با موضوع پیشگیری از اعتیاد دارد.

در ادامه، خلیلی نماینده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به بیان نکاتی در خصوص آگاه‌سازی کودکان و نوجوانان از معایب مواد مخدر پرداخت و به نقش مهم خانواده‌ها در پیشگیری از اعتیاد فرزندان اشاره کرد.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت کانون پرورش فکری قم برای تولید برنامه‌های آگاهی‌بخش در حوزه اعتیاد و مواد مخدر تأکید کرد و گفت: آگاهی بخشی به خانواده‌ها در جهت پیشگیری‌های اولیه از اعتیاد بسیار ضروری است و برنامه‌های کانون می‌تواند در این زمینه نقش‌آفرین و مؤثر باشد.

شعرخوانی کودکان و نوجوانان، اجرای مسابقه شعار نویسی و شعرخوانی، نمایش انیمیشن با موضوع پرهیز از مواد مخدر و تجلیل از برگزیدگان مسابقه نقاشی با موضوع «نه به اعتیاد» در دو گروه سنی کودک و نوجوان از دیگر بخش‌های ویژه‌برنامه «نه به اعتیاد» بود.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.