اشتغال‌زایی مستقیم سازمان میادین برای بیش از ۴۶۰۰ شهروند قمی

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از اشتغال‌زایی چهار هزار و ۶۵۸ شهروند قمی توسط این سازمان به‌صورت مستقیم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اشتغال‌زایی مستقیم سازمان میادین برای بیش از ۴۶۰۰ شهروند قمی
شناسه : 41017 | انتشار : 30 شهریور 1400 - 17:50   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به اهمیت ساماندهی مشاغل شهری، اظهار کرد: تا پایان سال ۹۹، تعداد چهار هزار و ۶۸۵ نفر به‌صورت مستقیم و همین تعداد نیز به‌طور غیرمستقیم از ماحصل فعالیت‌های سازمان میادین مشغول به کار شدند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی ابراز کرد: تلاش ما این بوده که اشتغال متقاضیان کسب‌وکار را در مکان‌هایی مانند فروشگاه‌های همشهری، بازارچه‌های ریحان، جایگاهCNG، کیوسک‌های تنقلات و مطبوعات انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم ادامه داد: همچنین کیوسک‌های عرضه بهداشتی یخ، روزبازارها، بازارهای فصلی و مناسبتی، شهرک صنوف، شهرک خودرویی و میدان شهید رجایی که سازمان در آن‌ها فعالیت دارد، از مکان‌هایی است که شهرداری شرایط ایجاد اشتغال افراد را در آن فراهم کرده و همچنان نیز این مهم ادامه دارد.

وی درباره ساماندهی کارگران ساختمان و فصلی نیز خاطرنشان کرد: این موضوع در دستور کار سازمان بوده و اقدامات در حد وظیفه سازمانی توسط سازمان میادین صورت گرفته و به تعهدات خود عمل کرده‌ایم.

نوشته های مشابه
داوری ۲۵ اثر نمایشی در جشنواره دختران تمدن‌ساز استان قم
نشست آموزشی مؤسسات خیریه فعال قم برگزار شد
نشان ملی نیکوکاری به مراکز خیریه فعال اعطا می‌شود
صادرات محصولات دامی قم به کشورهای عربی
بازدید خبرنگاران از کشتارگاه طیور بهاران +تصاویر
بست شرقی حرم مطهر محور سوغات و صنایع دستی شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.