بازگشت طلاب جهادی به بیمارستان‌های کرونایی قم

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون قم از فعالیت جهادی بیش از ۳۰۰ طلبه و روحانی در بیمارستان‌های قم به منظور کمک به کادر درمان و بیماران خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازگشت طلاب جهادی به بیمارستان‌های کرونایی قم
شناسه : 39934 | انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام اسماعیل امیرزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا، طلاب و روحانیون جهادی و بسیجی در خط مقدم مقابله با این بیماری حضور داشتند، اظهار داشت: هم اکنون که در میانه پیک پنجم کرونا قرار داریم، ۳۰۸ تن از طلاب و روحانیون در قالب گروه های جهادی در چهار بیمارستان قم شامل بیمارستان کامکار، شهید بهشتی، فرقانی و امیرالمؤمنین(ع) مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: از این تعداد، ۲۰۳ نفر برادر و ۱۰۵ نفر نیز از خواهران هستند که اکثریت این افراد آموزش های لازم را به منظور خدمت رسانی در بیمارستان ها و کمک به کادر درمان دیده اند، ضمن آن که برای کلیه طلاب حاضر در این طرح علاوه بر حکم فعالیت جهادی، بیمه غرامت نیز صادر شده است.

وی همچنین گفت: حضور طلاب جهادی در هر بیمارستانی در دو شیفت صبح و بعداز ظهر است، ضمن آن که در مجموع در چهار بیمارستان یادشده شهر مقدس قم، روزانه حدود ۱۲۰ نفر از طلاب خواهر و برادر فعالیت دارند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم ادامه داد: همچنین در حال پیگیری هستیم که به بیمارستان‌های علی بن ابیطالب(ع) و امام رضا(ع) نیز نیروی جهادی اعزام کنیم.

وی همچنین با اشاره به تأکید مسئولان ارشد کشور مبنی بر تسریع در روند واکسیناسیون در شرایط کنونی گفت: از دیگر فعالیت‌های ما ثبت‌نام طلاب جهادی اعم از خواهر و برادر جهت مشارکت در انجام واکسیناسیون عمومی است که در این زمینه نیز جمع قابل توجهی از جهادگران بسیجی اعلام آمادگی کرده و به زودی با سازماندهی آن‌ها، فعالیتشان در این راستا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.