اجرای بیش از ۲۳ هزار مترمربع سیاه‌پوشانی در سطح شهر

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری امام حسین(ع) گفت: بیش از ۲۳ هزار مترمربع سیاه‌پوشانی شهر در آستانه ماه محرم انجام‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای بیش از ۲۳ هزار مترمربع سیاه‌پوشانی در سطح شهر
شناسه : 39825 | انتشار : 24 مرداد 1400 - 19:12   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمحسن میرهادی با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری امام حسین(ع) گفت: یکی از موضوعات مهمی که در این ایام خصوصاً با توجه به شیوع کرونا موردتوجه قرار گیرد، سیاه‌پوشی شهر است که هرسال توسط مناطق هشت‌گانه و سازمان زیباسازی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: بیش از ۲۳ هزار مترمربع سیاه‌پوشانی شهر در آستانه ماه محرم انجام‌شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه بیش از ۱۱۳ هزار متر پارچه ریسه‌ای در سطح شهر نصب‌شده است، افزود: برای ایام محرم باید شهر آماده باشد و هرسال چنین تدبیری در مدیریت شهری صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا هیچ مجوزی برای راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی داده نشده است، خاطرنشان کرد: البته امسال برای برگزاری عزاداری در فضای باز، مجوز برپایی مراسم در فضاهای مناسب شهری داده‌شده است.

میرهادی ابراز کرد: از شهروندان خواهشمندیم در این ایام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع نذورات بین مردم خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی وظیفه آماده‌سازی ورودی‌های شهر را بر عهده دارد یادآور شد: این سازمان هم در هسته مرکزی شهر المان‌های عاشورایی را نصب‌کرده و هم در محدوده مسجد مقدس جمکران، در ورودی جعفریه، ۷۲ تن و دیگر ورودی‌های شهری زیباسازی با المان‌های عاشورایی و نصب پارچه مشکی صورت گرفته است.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.