بهره‌برداری از نخستین پروژه سرمایه‌گذاری منطقه ۴ تا پایان سال

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده برای جذب سرمایه‌گذار، گفت: نخستین پروژه سرمایه‌گذاری منطقه چهار با کاربری مسکونی‌تجاری در زمینی به مساحت هزار و ۸۲۷ مترمربع با ۱۰ طبقه روی پیلوت در کوچه ۵۵ بلوار غدیر احداث می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهره‌برداری از نخستین پروژه سرمایه‌گذاری منطقه ۴ تا پایان سال
شناسه : 39800 | انتشار : 23 مرداد 1400 - 18:43   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم با اشاره به اهمیت ورود سرمایه‌گذاران و نقش آنان در توسعه شهرها، اظهار کرد: شهرداری مجموعه‌ای بوده که با پول مردم، شهر را اداره می‌کند و با توجه به منابع محدود و لزوم افزایش پویایی شهر، نیازمند برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذار هستیم.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده برای جذب سرمایه‌گذار در منطقه چهار شهر قم تصریح کرد: نخستین پروژه سرمایه‌گذاری با کاربری مسکونی-تجاری در زمینی به مساحت هزار و ۸۲۷ مترمربع با ۱۰ طبقه روی پیلوت در کوچه ۵۵ بلوار غدیر احداث می‌شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم، اعتبار این پروژه سرمایه‌گذاری را ۳۴ میلیارد تومان دانست و افزود: در این پروژه سهم شهرداری ۳۷.۵ درصد خواهد بود که اجرایی شده و تا پایان سال ۱۴۰۰ امید داریم عملیات عمرانی آن تکمیل شود.

وی، از افزایش دو برابری بودجه منطقه در ۶ سال گذشته خبر داد و گفت: با وجود این افزایش تلاش ما بر کاهش هزینه‌های جاری و افزایش هزینه‌های عمرانی بوده تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کرده و توسعه شهری را محقق کنیم که با توجه به شرایطی که وجود داشته و رکود ساخت‌وساز، افزایش درآمدهای منطقه چهار شهرداری با ارائه خدمات گسترده محقق شد.

اصفهانیان‌مقدم ادامه داد: در ۶ سال گذشته عزم ویژه‌تری برای توسعه متوازن شهر قم و اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی شکل گرفته و منطقه چهار نیز از اجرای این پروژه‌های توسعه‌ای بی‌نصیب نبوده است؛ از اجرای باغ پرندگان و بوستان هزار هکتاری گرفته تا بلوار آیتالله بروجردی(ره)، تقاطع شهدای مدافع حرم، تقاطع نماز، تقاطع مدافعان سلامت و… بستر توسعه فراهم شده است.

به گفته وی، با توجه به کمبود جاذبه‌های گردشگری در شهر قم و لزوم تلاش برای تقویت امکانات تفریحی و گردشگری شهر و افزایش ماندگاری زائرین در شهر؛ یکی از اقدامات اساسی در منطقه چهار در راستای سند چشم‌انداز شهر قم، احداث بوستان ۱۰۰۰ هکتاری و باغ پرندگان بود.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.