جبران کمبود فضای ورزشی منطقه ۴ با افتتاح مجموعه شهیدان جعفری‌نیا

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: بهره‌برداری از سالن فرهنگی ورزشی شهیدان جعفری‌نیا، کمبود فضای فرهنگی و ورزشی محدوده منطقه ۴ شهر قم را پوشش می‌دهد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جبران کمبود فضای ورزشی منطقه ۴ با افتتاح مجموعه شهیدان جعفری‌نیا
شناسه : 39632 | انتشار : 18 مرداد 1400 - 18:58   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی در حاشیه آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری در طرح «قم در مسیر تحول»، اظهار کرد: شهر قم در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی فقر فزاینده‌ای داشته که مدیریت شهری در سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی درصدد جبران این عقب‌ماندگی است.

وی با بیان اینکه شهرداری قم با توجه به این کمبودها، در نقاطی از شهر اقدام به ایجاد مراکز متعدد فرهنگی و ورزشی کرده است، تصریح کرد: ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی موردنیاز مجموعه با رویکرد فرهنگی در دستور کار مجموعه شهرداری قرار دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی شهیدان جعفری‌‎نیا، گفت: افتتاح این مجموعه، کمبود فضای ورزشی محدوده منطقه ۴ شهری را که محدوده پرتراکمی است، پوشش می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه این مجموعه نخستین سالن ورزشی چندمنظوره با سالن‌های متعدد با ۱۸۰۰ متر زیربنا احداث‌شده است، ابراز کرد: هزینه‌ای بالغ‌بر ۶۵ میلیارد تومان مجموعاً هزینه زمین و تملکات و ابنیه این پروژه شده است که با پیگیری سازمان فرهنگی و ورزشی و همت ویژه معاونت عمرانی و دستورات شهردار و همکاری شهرداری منطقه ۴ به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم ادامه داد: با پیگیری این سازمان در حوزه تجهیز سالن‌ها و پیگیری از سوی مدیران مناطق، سالن فرهنگی ورزشی منطقه ۵ به‌صورت ویژه در حال اجراست که در شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به مراحل نهایی احداث مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه سه شهری قم و آمادگی افتتاح آن به‌زودی عنوان کرد: همچنین مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه هشت که به‌صورت سالن چندمنظوره بزرگ درجه یک مانند مناطق ۴ و ۵ بوده نیز در مراحل پایانی قرار دارد که امیدواریم تا پاییز به بهره‌برداری برسد.

نوشته های مشابه
فریاد در «سکوت»
مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم معرفی شد
نخستین دستگاه توموتراپی در قم راه‌اندازی می‌شود
فعالیت ۵ موکب بقاع شاخص قم در ایام اربعین
ضرورت توسعه مراکز تفریحی و فرهنگی ویژه بانوان در قم/ بانوان خبرنگار در حوزه زنان دغدغه‌مند باشند
انجام ۷۶ هزار طعمه‌گذاری برای مبارزه با موش‌ها در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.