افتتاح مجموعه ورزشی شهیدان جعفری‌نیا با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریالی

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به افتتاح «مجموعه ورزشی فرهنگی شهیدان جعفری‌نیا» با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریالی، گفت: این مجتمع نخستین مجموعه‌ای بوده که ۲۶۰۰ زیربنا دارد و دو برابر سایر مجموعه‌های ورزشی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتتاح مجموعه ورزشی شهیدان جعفری‌نیا با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریالی
شناسه : 39597 | انتشار : 17 مرداد 1400 - 18:13   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به افتتاح «مجموعه ورزشی فرهنگی شهیدان جعفری‌نیا»، اظهار داشت: امروز چهارمین مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرداری قم به بهره‌برداری رسید و این مجتمع نخستین مجموعه‌ای بوده که ۲۶۰۰ زیربنا دارد و دو برابر سایر مجموعه‌های ورزشی است.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزاتی که برای این سالن ورزشی در نظر گرفته‌شده شامل سالن‌های رزمی، کشتی، ساختمان مدیریت، سرویس بهداشتی، رختکن و حمام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه برای عملیات احداث این طرح عمرانی ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: در وضعیت موجود که با تورم و گرانی مصالح روبه‌رو هستیم تنها هزینه اجرای سوله خام این پروژه ورزشی بالغ‌بر۲۵ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه هدف ما این است که پروژه‌های ورزشی با حداکثر نصف قیمت امروز تمام شود، گفت: امیدواریم در ماه‌های آینده در مناطق سه و پنج نیز شاهد افتتاح مجموعه‌های ورزشی باشیم.

همچنین مهدی اصفهانیان‌مقدم مدیر منطقه چهار شهرداری قم در حاشیه افتتاح این طرح، اظهار کرد: امروز مجتمع فرهنگی ورزشی شهیدان جعفری‌نیا در مجموعه شهرداری منطقه ۴ به مساحت ۲ هزار و ششصد مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان احداث ابنیه افتتاح شد.

وی ادامه داد: درمجموع برای این پروژه با تملکات و احداث فضای سبز پیرامون جمعاً ۶۵۰ میلیارد ریال انجام‌شده و این مجتمع فرهنگی ورزشی یکی از مجموعه‌هایی است که با استانداردهای ورزشی ساخته و تکمیل و تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه مجهز به قسمت‌هایی برای ورزش‌های رزمی و توپی است، افزود: سایر تسهیلات رفاهی ویژه تماشاچیان و بازیکنان اعم از رختکن، سرویس‌های بهداشتی، استحمام، میزان ۲۰۰ عدد جایگاه برای تماشاچیان، مجموعه VIP و دو سالن مجموعه ورزش‌های رزمی در طبقه همکف و فوقانی دارای استانداردها و ایمنی پیش‌بینی‌شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم تصریح کرد: این مجتمع با فضای سبز پیرامون ۶ هزار مترمربع بوده که در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.