واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی ضروری است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی را یک اقدام ضروری در مسیر مقابله با کرونا دانست و گفت: حدود ۷ هزار راننده تاکسی در قم مشغول فعالیت هستند و احتمال درگیری این افراد با ویروس کرونا بسیار زیاد است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی ضروری است
شناسه : 38740 | انتشار : 24 تیر 1400 - 12:09   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان، واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی را یک اقدام ضروری در مسیر مقابله با کرونا دانست و گفت: حدود ۷ هزار راننده تاکسی در قم مشغول فعالیت هستند و احتمال درگیری این افراد با ویروس کرونا بسیار زیاد است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: روزانه افزون بر ۲۰۰ هزار سفر توسط حمل‌ونقل عمومی قم انجام می‌شود و واکسیناسیون فعالان حمل‌ونقل عمومی می‌تواند زنجیره انتقال ویروس کرونا را کاهش دهد.

ذاکریان با بیان اینکه شهرداری قم برای اکران و نصب بنرها در شهر ورودی به محتوای بنرها ندارد و مجوز محتوا در نهادهای دیگری صادر می‌شود افزود: با توجه به ورود قم به منطقه قرمز کرونایی باید سخت‌گیری بیشتری نسبت به فعالیت روزبازارها دیده‌شده و فاصله‌گذاری اجتماعی با دقت عمل بیشتری موردتوجه قرار بگیرد.

به گفته معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت میوه و تره‌بار اقبال مردم به روزبازارها نسبت به گذشته افزایش‌یافته است.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.