تعویض رایگان ۱۰۰ هزار کارت‌های قدیمی اتوبوس با قم‌کارت

مديرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار قم‌کارت با کارت پول قدیمی به‌صورت رایگان تعویض شده و به‌زودی کارت‌پول‌های قدیمی از سیستم پرداخت الکترونیکی به‌صورت کامل خارج می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تعویض رایگان ۱۰۰ هزار کارت‌های قدیمی اتوبوس با قم‌کارت
شناسه : 38614 | انتشار : 22 تیر 1400 - 19:02   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک، تغییر کارت‌پول قدیمی با قم‌کارت را گامی مؤثر در هوشمندسازی پرداخت الکترونیکی در ناوگان اتوبوس‌رانی دانست و افزود: تا امروز بیش از ۱۰۰ هزار قم کارت باکارت پول قدیمی به‌صورت رایگان تعویض شده و به‌زودی کارت‌پول‌های قدیمی از سیستم پرداخت الکترونیکی به‌صورت کامل خارج می‌شود.

وی به اهمیت کاهش استفاده از پول نقد در ناوگان اتوبوس‌رانی اشاره کرد و گفت: با حذف کرایه نقدی علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی و کاهش تنش‌های اجتماعی در جابه‌جایی کرایه و نبود پول خرد، سیستم مالی ناوگان اتوبوس‌رانی نیز از نظم برخوردار می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم از امکان ارائه بلیت تک‌سفره کاغذی خبر داد و تصریح کرد: به‌زودی بلیت تک سفری الکترونیکی نیز در سامانه قم‌یار به‌صورت بارکد در اختیار شهروندان قرارگرفته و زائران و مسافران نیز می‌توانند از این امکان در سفرهای درون‌شهری خود بهره‌مند شوند.

نیک ادامه داد: تلاش می‌کنیم پرداخت‌های الکترونیکی با کمترین خطا در ناوگان انجام‌شده و در صورت بروز هرگونه مشکل شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ سازمان را در جریان امور گذاشته و در اسرع وقت پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.