افزایش تماسهای شهروندان قمی با سامانه ۱۳۷
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری است و شهروندان قمی همانند ماههای گذشته از طریق این سامانه ۲۵ موضوع را در خردادماه مطرح کرده و خواستار پیگیری و رسیدگی به آن شدند.
پنج موضوعی که از اول تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ در تماس با ۱۳۷ از شهروندان درخواست شده، شامل «این معابر(پیادهرو و سوارهرو) نیاز به نظافت دارد»، «در این محل سیم برق با درخت برخورد میکند»، «جدول آب نیاز به لایروبی دارد»، «ساختوساز بدون مجوز در حال فعالیت است» و «رفع سدمعبر دستفروشان و فروشندگان دورهگرد(خودرو)» بوده است.
بیشترین موضوعاتی که شهروندان در تماس با ۱۳۷ از سازمان مدیریت پسماند درخواست کردهاند شامل استقرار باکس جمعآوری خاک و نخاله بوده است.
همچنین شهروندان در تماس خود، از سازمان پارکها و فضای سبز برخورد درخت با سیم برق، از سازمان زیباسازی درخواست پلاک املاک، از سازمان ترافیک اعلام خرابی چراغ راهنمایی، از سازمان اتوبوسرانی انتظار بیشازاندازه مسافران در ایستگاه اتوبوس و از سازمان تاکسیرانی نیز دریافت بیش از ضابطه کرایه را مطرح کرده و خواستار پیگیری آن شدند.
با توجه به آمار موجود شهرداری مناطق دو، چهار، هشت، پنج و شش بهصورت ۱۰۰ درصد پاسخگویی را انجام دادهاند. منطقه ۳ نیز بیش از ۹۶ درصد، منطقه یک ۹۴ درصد و منطقه هفت نیز ۸۹ درصد پاسخگوی مردم بودهاند.
در میان سازمانها نیز، سازمان پارکها و فضای سبز، سازمان آرامستانها و سازمان آتشنشانی بهصورت ۱۰۰ درصد پاسخگو بوده و همچنین سازمان مدیریت پسماند بیش از ۹۷ درصد و سازمان زیباسازی ۷۱ درصد پاسخگویی داشتهاند.
سازمان پایانههای مسافربری و پارکسوارها ، سازمان اتوبوسرانی، سازمان ترافیک و اداره کل حملونقل و ترافیک بهصورت ۱۰۰ درصد و سازمان تاکسیرانی نیز بیش از ۷۰ درصد پاسخگو بودهاند.
پاسخگویی دفتر شهرداران مناطق چهار، سه و هفت نیز بهصورت ۱۰۰ درصد بوده است.
درصد پاسخگویی سازمان توسعه و عمران و همچنین مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ نیز۱۰۰ درصد بوده است.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Tuesday, 4 February , 2025