ساماندهی کیوسک‌های خدماتی شهر قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن و پلاک‌کوبی کیوسک‌های تحت نظارت این سازمان خبر داد و گفت: همچنین طرح ساماندهی شکل ظاهری و یکسان‌سازی بصری کیوسک‌ها در جهت ارتقای زیباسازی سیما و منظر شهری اجرا شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساماندهی کیوسک‌های خدماتی شهر قم
شناسه : 37765 | انتشار : 05 تیر 1400 - 13:07   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به اهمیت ساماندهی کیوسک‌های خدماتی، اظهار داشت: یک شناسه یا یک کُد (پلاک) برای هر کیوسک مشخص و نصب‌شده که از طریق این کُد، دسترسی برای دریافت اطلاعات کامل غرفه امکان‌پذیر است.

وی ابراز کرد: ۵۷ کیوسک تنقلات، ۱۳ کیوسک مطبوعات، ۲ کیوسک عرضه گُل و همچنین ۲۳ کیوسک عرضه یخ بهداشتی که به‌صورت موقت و فصلی فعالیت کرده ازجمله غرفه‌های مشمول در اجرای این طرح هستند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم در تشریح روند نظارت بر کیوسک‌های سطح شهر، به نظارت‌پذیر کردن منصوبات مذکور اشاره کرد و افزود: اخذ بیمه آتش‌سوزی و بیمه مسئولیت مدنی از تمامی کیوسک‌های عرضه تنقلات و مطبوعات، با هدف نظارت بیشتر بر عملکرد این منصوبات و ایمنی بیشتر انجام‌شده است.

وی در خصوص اجرای طرح ساماندهی شکل ظاهری و یکسان‌سازی بصری کیوسک‌های خدماتی نیز یادآور شد: این اقدام در جهت ارتقای زیباسازی سیما و منظر شهری، شامل رنگ‌آمیزی بدنه، نصب سایبان متحدالشکل و جمع‌آوری اجناس خارج از محوطه فعالیت کیوسک است.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.