شیوه‌نامه جدید فعالیت تالارهای پذیرایی قم اعلام شد

معاون گردشگری قم گفت: طی مصوبه ۱۰ماده‌ای، شیوه جدید فعالیت تالارهای پذیرایی قم در شرایط کرونایی از تاریخ ۲۹ خردادماه تا ۱۹دی ماه ۱۴۰۰ اعلام شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شیوه‌نامه جدید فعالیت تالارهای پذیرایی قم اعلام شد
شناسه : 37373 | انتشار : 24 خرداد 1400 - 20:35   پرینت

به‌گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، مهدی نصر در جلسه‌ای که با حضور محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران و نرگس جعفری‌افضل مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان قم، برگزار شد، اظهار کرد: طی مصوبه ۱۰ماده‌ای، شیوه فعالیت جدید تالارهای پذیرایی قم در شرایط کرونایی از تاریخ ۲۹ خردادماه تا ۱۹دی ماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

وی افزود: مقرر شد تمامی مراسم از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ برگزار شود و زمان آن از یک ساعت و نیم بیشتر نباشد و همچنین در اماکن مسقف تعداد حداکثر ۵۰ نفر برای هر سالن و رعایت فاصله‌گذاری مناسب از جمله در نظر گرفتن فاصله سه متر برای هر صندلی رعایت شود.

معاون گردشگری قم بیان کرد: طبق مصوبات ۱۰ماده‌ای، ظرفیت و اسامی تالارهای پذیرایی و نیز تعداد سالن‌ها باید توسط اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و اتحادیه صنف تالارهای پذیرایی و رستوران اعلام شود تا تعداد پذیرش مهمان بر اساس مصوبه مشخص شود.

نصر افزود: ستاد ملی مبارزه با کرونا پیش از این دستورالعمل‌های بهداشتی را به همه تالارها اعلام کرده بود و همه این مصوبات لازم‌الاجراست.

وی با اشاره به این‌که مصوبات جدید برای مدت مدت شش‌ماه در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: طبق دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا سازمان صمت، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، اتحادیه مربوطه و مرکز بهداشت مسئولیت اجرای درست این مصوبات را بر عهده دارند.

نوشته های مشابه
دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قم در صدر شکایت‌های مردمی
همایش ملی دریاچه نمک و کنترل گردوغبار در قم برگزار می‌شود
‌خسارت ده هزار میلیاردی گردوغبار به قم
اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای مهار گردوغبار در قم
برپایی نمایشگاه نقاشی «فلورا» در قم
یادواره ۱۹۵ شهید گردان حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.