اجرای عملیات کاشت فضای سبز بلوار فردوسی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اجرای عملیات کاشت فضای سبز بلوار فردوسی تا بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و گفت: در حاشیه بلوار از گونه توت و در رفیوژ نیز از گونه گل محمدی و انار به‌عنوان پرچین و زیتون استفاده‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای عملیات کاشت فضای سبز بلوار فردوسی
شناسه : 36959 | انتشار : 17 خرداد 1400 - 17:43   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به عملیات کاشت فضای سبز بلوار فردوسی حدفاصل حریم ریل راه‌آهن در محدوده منطقه یک تا بلوار پیامبر اعظم(ص)، اظهار کرد: بلوار فردوسی با توجه به اینکه از شریان‌های اصلی شهری محسوب شده و روزانه تردد زیادی در آن انجام خواهد شد، از لحاظ طراحی منظر اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی تصریح کرد: به همین خاطر از طراحی فازهای قبلی این بلوار تلاش شد با رعایت تمام موارد ترافیکی در احداث فضای سبز بلوار و استفاده حداکثری از گونه‌های پایدار و سازگار با شرایط اقلیمی شهر، بتوانیم حداکثر زیبایی را در آن داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه تلاش شده علاوه بر رعایت موارد ترافیکی از گونه‌های مثمر استفاده شود، خاطرنشان کرد: در حاشیه بلوار از گونه توت و در رفیوژ نیز از گونه گل محمدی و انار به‌عنوان پرچین و زیتون استفاده‌شده است.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.