شرایط دریافت تسهیلات کارگاه‌های صنایع‌دستی قم اعلام شد

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، گفت: به منظور کمک به رونق و توسعه کارگاه‌های صنایع دستی در شهرهای و روستاهای قم و حمایت از مشاغل خانگی، تسهیلاتی با کارمزد پایین توسط بنیاد برکت به فعالان این عرصه اختصاص یافت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شرایط دریافت تسهیلات کارگاه‌های صنایع‌دستی قم اعلام شد
شناسه : 36582 | انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷   پرینت

به‌گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، سید مجتبی علامه با اشاره به ضرورت حمایت از کارگاه های صنایع دستی استان، اظهار کرد: این تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و با کارمزد ۴ درصد به فعالان این عرصه پرداخت می شود.

وی ادامه داد: تسهیلات بنیاد برکت در راستای حمایت از مشاغل خانگی و با هدف ارتقای فعالیت‌های تولیدی در بخش صنایع‌دستی و هنرهای سنتی پرداخت می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با اشاره به نحوه پرداخت این تسهیلات، گفت: کارگاه‌های صنایع‌دستی متقاضی دریافت این تسهیلات، از سوی معاونت صنایع‌دستی استان، معرفی و پس از ارزیابی و بررسی شرایط آنه و طی مراحل قانونی، تسهیلات حمایتی دریافت می‌کنند.

علامه تصریح کرد: در استان قم حدود ۲ هزار و ۴۰۰ کارگاه در ۵۰ رشته صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند که در یک‌ سال گذشته به دلیل شیوع کرونا دچار خسارت‌های مالی شده‌اند و نیاز به تسهیلات و دریافت بسته‌های حمایتی دارند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.