تکمیل اتصال خیابان امام رضا(ع) به بلوار جمهوری

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به بهره‌برداری آخرین رمپ مجموعه پل‌های ۹ دی به طول ۲۴۹ متر، از تکمیل اتصال خیابان امام رضا(ع) به بلوار جمهوری و کاهش بار ترافیکی بلوار نیایش و بلوار امین خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکمیل اتصال خیابان امام رضا(ع) به بلوار جمهوری
شناسه : 35898 | انتشار : 12 اردیبهشت 1400 - 19:50   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به افتتاح رمپ D مجموعه پل‌های ۹ دی اظهار داشت:  این طرح توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم با پیمانکاری شرکت توسعه و عمران در مدت ۱۳ ماه اجرایی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه طول کل پروژه ۲۴۹ متر و طول پل نیز ۷۴ مترمربع است، افزود: عرض عرشه نیز ۸.۷ متر و  عرض آسفالت نیز هفت متر است.

حلوایی زاده با تأکید بر اینکه برای اجرای این طرح عمرانی که به رمپ D پل ۹ دی مشهور است دیوار سازی به طول ۱۹۰ متر طول صورت گرفته است، گفت: حجم خاکبرداری و خاکریزی نیز شش هزار مترمکعب است و برای این طرح عمرانی نیز سه هزار و ۸۴۰ مترمکعب بتن‌ریزی شده است.

وی از اهداف این پروژه را اتصال مستقیم از خیابان امام رضا علیه‌السلام (به سمت حرم مطهر) و بلوار جمهوری دانست و ادامه داد: احداث این پل سبب کاهش ترافیک ورودی از بلوار امام رضا(ع) به سمت بلوار نیایش و بلوار امین می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: برای ساخت این پروژه شش میلیارد تومان هزینه شده و علی‌رغم افزایش قیمت‌ها توانستیم این طرح را در مدت‌زمان خود پس از آزادسازی مسیر توسط شهرداری منطقه دو با کمترین معارض ملکی به پایان برسانیم.

حلوایی زاده خاطرنشان کرد: در این طراحی این رمپ با هدف حفظ سیما و منظر شهری، دیواره‌های کوله‌های خاکی حذف و عرشه سازی انجام شد.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.