به‌زودی واکسیناسیون عمومی در قم آغاز می‌شود

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم گفت: واکسیناسیون عمومی از گروه‌های سنی بالا به گروه‌های سنی پایین در روزهای آینده با هدف کاهش مبتلایان و قطع زنجیره انسانی آغاز خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
به‌زودی واکسیناسیون عمومی در قم آغاز می‌شود
شناسه : 35656 | انتشار : 05 اردیبهشت 1400 - 19:49   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، باقر محمودی با بیان اینکه مرکز واکسیناسیون قم با هدف تسریع در امر واکسیناسیون گروه‌های هدف در میدان روح الله راه‌اندازی شده و با ظرفیت واکسینه کردن بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر در روز می‌توان به شهروندان خدمت رسانی کرد، گفت: در روز اول آغاز به کار این مرکز، حدود ۳۱۵ واکسن به افراد تزریق شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم با اشاره به اینکه قم نیز نیازمند افتتاح مراکز بیشتری برای واکسیناسیون افراد است، افزود: در حال حاضر حدود ۸ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن به گروه‌های هدف شامل کادر درمان و بهداشت، سالمندان، جانبازان و معلولان، کارمندان خانه‌های سالمندان، معلولین و بیماران خاص در استان قم تزریق شده است.

وی با تأکید بر اینکه احتمالاً تا انتهای هفته واکسیناسیون گروه‌های هدف ذکر شده به پایان برسد و واکسیناسیون عمومی از سر گرفته شود، ادامه داد: واکسیناسیون عمومی از گروه‌های سنی بالا به گروه‌های سنی پایین در روزهای آینده با هدف کاهش مبتلایان و قطع زنجیره انسانی آغاز خواهد شد.

محمودی با بیان اینکه افرادی که از بیماران خاص هستند، نیازی به تشکیل پرونده در مرکز بهداشت ندارند، گفت: معاونت درمان با بررسی سوابق افراد، آنها را برای دریافت واکسن به مکان‌های مورد نظر ارجاع می‌دهند.

نوشته های مشابه
جزئیات برپایی نمایشگاه «یاد یاران» در قم
واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در سال آینده تکمیل می‌شود
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.