محور قدیم قم – جعفریه بهسازی شد

طرح بهسازی محور قدیم قم – جعفریه (کمربندی پاچیان) به طول تقریبی ۵.۳ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد ریال اجرا شد و به بهره‌برداری رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
محور قدیم قم – جعفریه بهسازی شد
شناسه : 35510 | انتشار : 01 اردیبهشت 1400 - 18:47   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم، محمدرضا زیدآبادی در گفت‌وگویی افزود: در راستای صیانت از راه‌ها و ارتقای سطح سرویس در محورهای روستایی، طرح بهسازی محور قدیم قم – جعفریه در دستور کار قرار گرفت.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم ادامه داد: این طرح در ۲ قطعه و به طول تقریبی ۵.۳ کیلومتر درمحور قدیم قم – جعفریه ( کمربندی پاچیان ) اجرا شد و به بهره برداری رسید .

زیدآبادی طول قطعه نخست این طرح را قریب ۳.۱ کیلومتر عنوان و تصریح کرد: قطعه نخست از قلعه سنگی آغاز می@شود و تا مسجد حضرت ابوالفضل(ع) امتداد یافته است.

وی، محل اجرای قطعه دوم طرح بهسازی محور قدیم قم – جعفریه را محدوده روستای پاچیان اعلام کرد و گفت: طول قطعه دوم این پروژه نیز افزون بر ۱.۲ کیلومتر است.

زیدآبادی درخصوص مشخصات فنی طرح بهسازی محور قدیم قم – جعفریه  اظهار داشت: با توجه به وضعیت رویه راه و متناسب با شرایط آن در این مسیر، نسبت به اجرای درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت اقدام گردید .

وی با اشاره به اهمیت بهسازی محور قدیم قم – جعفریه ( کمربندی پاچیان ) گفت: محور قدیم قم – جعفریه محل تردد اهالی ۲۰ روستاست که از تداخل ترافیک روستایی با جریان تردد در بزرگراه قم – جعفریه تا حد چشمگیری می‌کاهد.

نوشته های مشابه
دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قم در صدر شکایت‌های مردمی
همایش ملی دریاچه نمک و کنترل گردوغبار در قم برگزار می‌شود
‌خسارت ده هزار میلیاردی گردوغبار به قم
اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای مهار گردوغبار در قم
برپایی نمایشگاه نقاشی «فلورا» در قم
یادواره ۱۹۵ شهید گردان حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.