رفع تعارضات تقاطع شهدای روحانیت/ تلاش برای بهره‌برداری پروژه تا پایان سال

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از رفع تعارضات تقاطع شهدای روحانیت خبر داد و گفت: این تقاطع غیر هم‌سطح، بلوار یادگار امام در منطقه دو را به بلوار شهدای روحانیت متصل می‌کند و تکمیل‌کننده رینگ ترافیکی بلوار فردوسی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رفع تعارضات تقاطع شهدای روحانیت/ تلاش برای بهره‌برداری پروژه تا پایان سال
شناسه : 35491 | انتشار : 01 اردیبهشت 1400 - 15:41   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل میریک‌ امامی از پروژه تقاطع شهدای روحانیت به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم و پر چالش شهرداری قم یاد کرد و گفت: مشکلات تملک و تعارض دکل برق سبب اجرای کُند این پروژه شده و امیدواریم به‌زودی مشکلات آن حل شود.

میریک امامی از همکاری شرکت توانیر در رفع تعارض دکل برق پروژه ابراز رضایت کرد و گفت: شرکت توانیر برای رفع مشکل تعرض دکل، قول همکاری به شهرداری قم داده و در ایام نوروز این همکاری انجام شد.

وی از آغاز عملیات عمرانی تقاطع شهدای روحانیت خبر داد و تصریح کرد: عملیات عمرانی این پروژه با ایجاد محدودیت‌های ترافیکی آغازشده و کار با اجرای عرشه تقاطع کلید خورده و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه این پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال آغازشده است، ادامه داد: این تقاطع غیر هم‌سطح بلوار یادگار امام در منطقه دو را به بلوار شهدای روحانیت متصل می‌کند و تکمیل‌کننده رینگ ترافیکی بلوار فردوسی است.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.