لزوم رعایت فاصله اجتماعی شهروندان در روز طبیعت

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: شهروندان در روز طبیعت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در فضای سبز و پارک‌ها حاضر شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم رعایت فاصله اجتماعی شهروندان در روز طبیعت
شناسه : 34681 | انتشار : 12 فروردین 1400 - 18:18   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اعلام لغو ممنوعیت تجمع در بوستان‌ها و فضا‌های سبز داخل شهر، اظهار داشت: شهرداری آمادگی کامل برای حضور شهروندان در بوستان‌ها و فضاهای سبز را دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، افزود: شهروندان از تجمع بیش از استانداردهای تعیین شده دوری کرده و حفظ سلامت خود و خانواده خود را بیش از گذشته موردتوجه قرار دهند.

جوادیان با اشاره به ممنوعیت گردهمایی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در شهرهای نارنجی و قرمز، گفت: با توجه به ابلاغ جدید سخنگوی ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا ممنوعیت حضور شهروندان در بوستان‌ها لغو شده و شهروندان می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بوستان‌ها حضور یابند.

وی با درخواست مجدد از شهروندان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: بوستان‌ها و پارک‌ها در سطح شهر آمادگی حضور شهروندان را داشته و ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، مجموعه‌های بازی کودکان و وسایل ورزشی و تندرستی در دستور کار قرارگرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: باوجود ضدعفونی تمام مراکز تفریحی و بهداشتی از شهروندان تقاضا داریم از تجمع در نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و اماکن مسقف خودداری کرده و در این اماکن حتاما و الزاماً از ماسک استفاده کنند و همچنین در فضاهای باز رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را مد نظر قرار دهند و از هر گونه تجمع و دورهمی خودداری کنند.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.