ثبت بیش از دو هزار تماس با سامانه ۱۳۷
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده از آمادگی کامل سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ برای دریافت پیامهای شهروندان خبر داد و اظهار داشت: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم در تمامروزهای تعطیلات نوروز مانند سایر روزها آماده دریافت پیامها و پیشنهادات شهروندان است.
وی با تأکید بر رسیدگی به تمام مطالبات مردم در اسرع وقت افزود: سامانه ۱۳۷ با دریافت پیامها و ارجاع پیامها و درخواستهای شهروندان به واحدهای مربوط و مدیران بهصورت ۲۴ ساعته آماده خدمت به شهروندان است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم آمار ثبتشده از پیامهای شهروندان را از روز نخست سال تا سوم فروردین مورد توجه قرارداد و گفت: با توجه به آمار پیامهای ثبتشده در سامانه ۱۳۷ از ابتدای سال جدید تا ۳ فروردینماه بیش از دو هزار تماس تلفنی از طرف شهروندان با این سامانه ثبتشده است.
وی بیشترین پیام را مربوط به نظافت معابر اعلام و اضافه کرد: به ترتیب بیشترین پیامها سامانه ۱۳۷ در ایام نوروز مربوط به استقرار باکس خاک و نخاله، عدم جمعآوری زباله، پاکسازی جوی و قم گردی بوده است.
کلانترزاده تأکید کرد: مطالبات مردم در کمترین زمان موردبررسی قرارگرفته و تیمهای شهرداری به درخواستهای شهروندان پاسخ میدهند.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Tuesday, 7 January , 2025