تداوم فعالیت مرکز اهدای خون «روح الله» قم در ایام نوروز

مرکز اهدا و انتقال خون «روح الله» قم در ایام نوروز به جز روزهای ششم و سیزدهم فرودین از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ پذیرای مردم ایثارگر و اهداکنندگان خون است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تداوم فعالیت مرکز اهدای خون «روح الله» قم در ایام نوروز
شناسه : 34321 | انتشار : 02 فروردین 1400 - 16:33   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، علاقه‌مندان به اهدای خون در شهر مقدس قم برای مشارکت در این امر خداپسندانه باید ضمن همراه داشتن کارت ملی و یا کارت اهدای مستمر خون خود، هیچ گونه علامتی اعم از سرماخوردگی و یا آنفلوآنزا نداشته باشند، ضمن آنکه مراجعه به پایگاه اینترنتی www.ibto.ir و نوبت گرفتن می تواند تسهیل کننده روند اهدای خون داوطلبان باشد.

در عین حال باید توجه داشت هیچ گونه نگرانی برای ابتلای مراجعه کنندگان به ویروس کرونا در مراکز انتقال خون قم وجود ندارد و همه روند خونگیری از داوطلبان پس از معاینه های لازم و تحت رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود.

بر این اساس مردم نوعدوست و نیکوکار می توانند برای کمک به بیماران و همچنین حفظ ذخایر خونی استان و کشور در سطح استاندارد، در ایام نوروز نیز به جز روزهای ششم و سیزدهم فروردین ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ به مرکز اهدای خون روح الله واقع در حاشیه میدان روح الله و در نزدیکی بیت تاریخی حضرت امام (ره) در قم مراجعه کرده و نسبت به اهدای حجم اندکی از خون خود در جهت کمک به همنوعان اقدام کنند تا ضمن کمک به تداوم سلامتی خود، از اجر معنوی آن نیز بهره مند شوند.

نوشته های مشابه
تبیین عناصر اساسی مشارکت در نظام مردم‌سالاری دینی
«روز قم» ثبت ملی شد
ضرورت رسیدگی به وضعیت سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم
محور قدیم سلفچگان ساوه بهسازی می‌شود
برگزاری ششمین مرحله اردوی «فکر و ذکر» در قم
یازدهمین دوسالانه نگارگری استان قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.